نویسنده: فرشاد دوشنبه، 17 مهر 1396
ساعت 18:18

جزئیات جدیدی پیرامون بازی Divinity: Original Sin 2 اعلام شد

0 از 5

سازنده بازی Divinity: Original Sin 2 برنامه‌هایی را برای طرفداران تدارک دیده است

اگر به سبک نقش آفرینی بازی‌های رایانه شخصی علاقه دارید و هنوز بازی Divinity: Original Sin 2 را تجربه ننموده‌اید، باید بگوییم که یکی از بهترین بازی‌های این سبک را از دست داده‌اید. در کنار ویژگی‌های این بازی، Swen Vincke به عنوان موسس استودیوی Larian اعلام نمود که سورپرایز‌هایی برای بازیکنان این بازی در نظر گرفته شده است.

در صحبت با سایت PC Gamer، آقای Vincke اعلام کرد که تعداد مادهای این بازی در ماه‌های آینده افزایش خواهند یافت. این در حالی است که در ورک‌شاپ استیم شاهد حضور 700 ماد هستیم. او اعلام کرد:

چیزی که واقعاً به آن امید داریم این است که ماجراجویی‌های جدیدی را شاهد باشیم.

Vincke همچنین توضیحاتی در مورد دعوت از ماد کنندگان جهت حضور در دفتر استودیو ارائه کرد تا بتوانند مادهای جدیدی را در هفته‌های آتی خلق کنند. او اعلام کرد:

کسی که اقدام به ساخت Noisy Crypt کرده بود، جزو افرادی بود که در دفتر استودیو حضور داشت. من امیدوارم که شاهد حضور افراد بیشتری نظیر او باشیم چون بدنبال ماجراجویی‌هایی در co-op هستیم.

اما باز هم تکرار می‌کنم، در حال حاضر مادهای خوبی در بازی قرار دارند. ما مجموعه‌ای از کارها را در دست اجرا داریم اما تنها زمانی اقدام به معرفی آن‌ها می‌کنیم که آماده باشیم. مطمئناً در آینده شاهد چیزهایی خواهید بود.

در ارتباط با اینکه در آینده چه بر سر این فرانچایز خواهد آمد، Vincke گفت:

ما سورپرایزهایی را برنامه‌ریزی کرده‌ایم اما در حال حاضر برروی افزونه این بازی کار می‌کنیم، سپس برروی چیزهای دیگری کار می‌کنیم و مطمئنم که حداقل یک سورپرایز بزرگ در انتظار بازیکنان خواهد بود.

آیا بازی Divinity: Original Sin 2 نسخه Enhanced دریافت خواهد کرد؟ آیا محتوای رایگانی برای آن عرضه خواهد شد؟ گذشت زمان پاسخ این سوالات را مشخص خواهد کرد. استودیوی سازنده این بازی از تاریخچه خوبی در پشتیبانی از بازی‌های خود برخوردار است. این استودیو برای بازی Divinity: Original Sin اقدام به ساخت نسخه Enhanced پس از یکسال از زمان عرضه آن نمود و بوسیله این نسخه، ماموریت‌های جدید، صداهای جدید و موارد دیگری به بازی اضافه شد.

فرشاد | اخبار | 09/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.