نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 17 مهر 1396
ساعت 18:41

تریلر نمایش باندل کنسول PS4 تم Call of Duty: WWII

5 از 5

مشاهده کنید باندل کنسول PS4 تم بازی Call of Duty: WWII

کمپانی Activision و شرکت Sony Interactive Entertainment تریلر جدیدی منتشر کرده اند که به نمایش بازی Call of Duty: WWII و نسخه های محدود کنسول PS4 با تم این بازی می‌پردازد.

در این تریلر، باندل کنسول PS4 تم Call of Duty: WWII و همچنین صحنه هایی از خود بازی نشان داده شده است. در پایان متن می‌توانید به مشاهده آن بپردازید.

Call of Duty: WWII  عنوانی در ژانر شوتر اول شخص است که استودیوی Sledgehammer Games مسئولیت ساخت آن را بر عهده دارد. این بازی در روز 3 نوامبر 2017 (برابر با 12 آبان 1396) در سراسر دنیا برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه خواهد شد.

از دیگر اخبار جدید در مورد این بازی می‌توان به وجود نقشه اورجینال و مشهور Carentan در این بازی، که یکی از نقشه های معروف سری بازی های کال اف دیوتی است، اشاره کرد. تاکنون فقط می‌دانیم که این نقشه برای دارندگان سیزن پس بازی در دسترس قرار خواهد داشت و هنوز کمپانی اکتیویژن اطلاعاتی در مورد ارائه آن برای دیگر افراد، منتشر نکرده است. همچنین خبر دیگر جدید در مورد این بازی این است که نسخه کامپیوترهای شخصی آن از تقلب و هک جلوگیری می‌کند.

م.حافظ | اخبار | 09/10/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.