نویسنده: فرشاد دوشنبه، 17 مهر 1396
ساعت 18:47

جیم بون به استودیوی سازنده بازی Agents of Mayhem بازگشت

4 از 5

جیم بون به استودیوی ولیشن بازگشت

ماه گذشته گزارشی مبنی بر اخراج برخی از اعضای استودیوی سازنده بازی Saints Row و Red Faction، یعنی «ولیشن» (Volition) منتشر شد که علت آن عدم عملکرد مناسب بازی Agents of Mayhem بوده است. با وجود این شرایط سخت، اما خبرهای خوبی نیز از این استودیو به گوش می‌رسد. «جیم بون» (Jim Boone) به عنوان مدیر تولیدات به این استودیو بازگشت.

آقای بون مدت زمان قابل توجهی را در استودیو ولیشن سپری کرده است و کار خود را از سال 1994 (زمانی که استودیوی ولیشن بخشی از Parallax بود.) در این استودیو آغاز کرده بود. در آن زمان، بون به عنوان بررسی کننده کیفیت بازی‌ها به کار مشغول بود. سپس Parallax به دو تیم Outrage و ولیشن تقسیم شد. بون بتدریج موقعیت‌های شغلی بهتری را در ولیشن بدست آورد و در نهایت برروی ساخت بازی Red Faction و Saints Row کار کرد. در مدت این سال‌ها، او شخصیت مهمی برای ولیشن بوده است.

با این وجود، او 18 ماه پیش ولیشن را ترک کرد تا در Riot Games مشغول بکار شود اما او اکنون بازگشته است. بون در صحبت با GamesIndustry اعلام کرد:

دلم برای اینجا تنگ شده بود. من عاشق کاری بودم که در گذشته انجام می‌دادم. نمی‌دانم که در ارتباط با بازی Agents of Mayhem چه روی داده است، من جزوی از آن نبودم اما اکنون بازگشته‌ام و با این استودیو برروی پروژه بعدی کار می‌کنیم.

آقای بون همچنین تایید کرد که عملکرد بازی Agents of Mayhem کمتر از حد انتظار بوده است و این چیز محرمانه‌ای در این بازه زمانی نیست.

فرشاد | اخبار | 09/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.