نویسنده: فرشاد دوشنبه، 17 مهر 1396
ساعت 19:11

موضع گیری OpenCritic در برابر جعبه‌های لوت

4 از 5

موضع گیری OpenCritic در برابر حضور جعبه‌های لوت در بازی‌های ویدئویی

«جعبه‌های لوت» (Lootboxes)، ویژگی که برخی از مردم از آن‌ها استفاده می‌کنند، برخی وجود آن‌ها را نادیده می‌گیرند، برخی از آن‌ها متنفرند و برخی بدنبال ایجاد یک جنگ صلیبی جهت نابودی آن‌ها از صنعت ساخت بازی‌های ویدئویی هستند. این ویژگی، قابلیت بحث برانگیزی است که در سال‌های اخیر شاهد افزایش حضور آن هستیم.

OpenCritic یک سایت جهت تجمیع review بازی‌های ویدئویی است که از سال 2015 راه اندازی شد تا بتوان از طریق آن، فضای مناسبی را جهت بررسی و محاسبه نمرات بازی‌ها ایجاد کرد.

اما چه چیزی جعبه‌های لوت و OpenCritic را به هم مرتبط می‌کند؟ در واقع هیچ چیز! اما این موضوع در حال تغییر است چراکه حساب رسمی این سایت در توییتر، امروز توییتی را ارسال کرد و اعلام نمود که در برابر وجود این قابلیت در بازی‌های ویدئویی موضع گیری کرده است. در توییت ارسالی آمده است:

ما قصد داریم تا در برابر وجود جعبه‌های لوت موضع گیری کنیم. ما در حال بررسی راه‌هایی هستیم که بتوان مدلی برای ارائه اطلاعات تجاری در OpenCritic ارائه نمود.

نظرهای خود را با ما در میان بگذارید و بگویید که چطور می‌توان ابزاری برای ارائه اطلاعات تجاری در صقحه بازی‌ها قرار داد.

  • پرداخت انحصاری در برابر قابلیت خرید در بازی
  • مشوق‌هایی در طول گیم‌پلی در برابر فروشگاه اختصاصی
  • یک بازی 100 درصد رایگان
فرشاد | اخبار | 09/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.