نویسنده: پدرام پورامامعلی دوشنبه، 27 شهریور 1396
ساعت 20:19

فروش Divinity: Original Sin 2 به مرز 500,000 نسخه نزدیک است

0 از 5

Larian Studios تایید کرد که بازی RPG اخیرشان Divinity: Original Sin 2 تنها چند روز پس از عرضه نزدیک به 500,000 نسخه کپی فروخته است.

جمعه 24 شهریور Larian Studios بازی Divinity: Original Sin 2 را عرضه کرد.نسخه شماره اول این بازی در سال 2015 تحسین منتقدان را به همراه داشت.بسیاری از هواداران این سری نسبت به عرضه شماره دوم بسیار هیجان زده بودند و به نظر میرسد که این امر در فروش بازی بسیار موثر بوده است.امروز مالک Larian Studios به Eurogamer گفت که بازی جدیدشان تاکنون نزذیک به 500,000 کپی فروخته است.
برای شماره اول سری ، چند ماه طول کشید که به این میزان فروش دست یابد.به نظر میرسد خریداران نیز از تجربه خود راضی هستند و چند نقد که تا به امروز منتشر شده مثبت می باشند و تا کنون بر روی استیم نیز با میانگین 5,426 بازیکن عملکرد بسیار خوبی داشته است.
Swen Vincke مالک و مدیر ارشد Larian  نیز به نظر میرسد که از نتایج فروش Divinity: Original Sin 2 بسیار راضی است:


این خارق العاده و همچنین فراتر از انتظارات ماست.ما در حال حاضر نزدیک به فروش 500,000 واحد هستیم که به نظرم رسیدن به این عدد برای Divinity: Original Sin 1 دو یا سه ماه به طول انجامید.


وقتی که از او پرسیده شد آیا موفقیت Divinity: Original Sin 2 بر روی PC ضامن فروش بالای این بازی بر روی کنسول ها نیز خواهد شد ، او پاسخ صریحی نداد اما این موضوع را تایید کرد که تیم آنها در حال حاضر مشغول کار بر روی پچ بعدی بازی است:


ما در حال حاضر بر روی آماده کردن نخستین پچ برای PC هستیم که طبق برنامه در این هفته منتشر میشود.بسیاری از بازیکنان با مشکلات پشتیبانی مواجه شدند و ما میخواهیم  هرچه سریعتر مشکلات آنها را حل کنیم.


با توجه به اینکه Divinity: Original Sin 2 در روز عرضه رکورد تعداد بازیکن همزمان یک بازی CRPG ، را شکست (حدود 85000) سرور های Larian دچار مشکلاتی شدند. اما اسون وینک خاطر نشان کرد که آنها به سختی در تلاش اند تا مشکلات مربوط به سرورها را حل کنند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.