نویسنده: نریمان عبدی دوشنبه، 27 شهریور 1396
ساعت 19:52

هر نینتندو سوئیچ یک امولاتور داخلی NES دارد

0 از 5

به نظر می‌رسد هر کنسول سوئیچ یک امولاتور داخلی برای بازی‌های NES دارد.

جستجوی فایل‌های بک-اند (Back-End) کنسول نینتندو سوئیچ خبر از یک امولاتور داخلی در این کنسول می‌دهد. در ادامه با بازی مگ همراه باشید.

از طریق کاوش طرفداران نینتندو در فایل‌های بک-اند کنسول سوئیچ مشخص شده است که تمام کنسول‌ها دارای یک امولاتور داخلی NES (همان میکرو!) از پیش نصب شده هستند. علاوه بر آن، یک نسخه اصلاح شده از بازی گلف که در سال 1984 برای NES منتشر شده بود در این کنسول‌ها نصب شده است.

بر اساس اطلاعاتی که Switchbrew منتشر کرده است، این امولاتور داخلی Flog نام دارد و از نسخه 1.0.0 داخل این کنسول نصب شده است.

امولاتور «فلاگ» به صورت رسمی در دسترس نیست و برای اجرای آن باید از طریق بوت کردن سیستم اقدام نمایید. با اجرای امولاتور، بازی گلف نیز اجرا شده که یک تغییر اساسی نسبت به نسخه اورجینال خود دارد. در این نسخه می‌توان از قابلیت حرکتی Joy-Con استفاده کرد و با استفاده از کلیدهای L و R به توپ ضربه زد.

به نظر می‌رسد این بازی یک نسخه آزمایشی برای عناوین بخش کلاسیک کنسول نینتندو سوئیچ باشد. این قابلیت در آینده به عنوان یکی از قابلیت‌های آنلاین این کنسول عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که این بخش جایگزین Virtual Console نخواهد شد.

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.