نویسنده: فرشاد سه شنبه، 16 آبان 1396
ساعت 16:05

پتانسیل زیادی برای استودیوهای Third Party جهت کار بر روی عناوین نینتندو سوئیچ وجود دارد

5 از 5

مدیر عامل استودیوی Sold Out: بر خلاف برخی اعتقادات، پتانسیل زیادی جهت کار بر روی بازی‌های نینتندو سوئیچ توسط استودیوهای Third Party وجود دارد

«گری ویلیامز» (Garry Williams) به عنوان مدیر عامل استودیوی مستقل Sold Out در صحبت با Gamesindustry اعلام کرد:

شرکت‌های زیادی وجود دارند که از طریق فروش سخت افزار نینتندو توانسته‌اند درآمد بسیار خوبی کسب کنند. زمانی که در ژاپن برای Imagineer کار می‌کردم، درآمد خوبی را از طریق ساخت Sim City SNES بدست آوردیم؛ ما همچنین عملکرد خوبی نسبت به GameCube ،Wii و DS داشتیم. فرصت‌های زیادی در ارتباط با کنسول‌های شرکت نینتندو وجود دارند؛ آن‌ها شما (استودیوهای Third Party) را نادیده نمی‌گیرند بلکه از شما می‌خواهند تا بازی خود را با کنسول آن‌ها سازگار کنید؛ اگر این کار آسان بود، همه آن را انجام می‌دادند.

براساس گفته‌های ویلیامز، علت اصلی که برخی سازندگان از کار بر روی کنسول نینتندو سوئیچ چشم‌پوشی می‌کنند، عدم موفقیت Wii U بوده است اما اگر نینتندو سوئیچ به عملکرد موفقیت آمیز خود ادامه دهد، بنابراین سازندگان Third Party مجبور خواهند بود تا بر روی آن کار کنند. ویلیامز گفت:

اگر موفقیت‌های نینتندو سوئیچ ادامه داشته باشد، بنابراین موقعیت خوبی را در بازار بدست خواهد آورد. فروشگاه‌ها چیزی را ارائه می‌کنند که مصرف کنندگان بدنبال خرید آن باشند.

فرشاد | اخبار | 07/11/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.