نویسنده: پدرام پورامامعلی سه شنبه، 16 آبان 1396
ساعت 15:02

نقش آفرینی کلاسیک Legrand Legacy برای تمام پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد

0 از 5

استودیوی Semisoft مجوز ساخت بازی برای کنسول‌های محبوب را دریافت کرده و این بدان معناست که عنوان Legran Legacy برای تمام پلتفرم‌های اصلی عرضه خواهد شد

Semisoft اعلام کرده است که بازی RPG کلاسیک خود یعنی Leran Legacy: Tale of the Fatebounds  را برای کنسول‌های PlayStation 4، Xbox One و Nintendo Switch عرضه خواهد کرد. درحالیکه پیش از این عرضه‌ی این بازی برای PC تایید شده بود.

این خبر در حالی اعلام شد که این کمپانی اخیرا مجوز ساخت بازی برای کنسول‌های مربوطه را دریافت کرده است. تیم Semisoft اعلام کردکه آنها بر روی عرضه‌ی نسخه‌ی مخصوص PC در ابتدای سال 2018 تمرکز کرده‌اند. این بدان معناست که نسخه‌ی کنسولی بازی تا سه ماهه‌ی ابتدایی سال 2019 عرضه نخواهد شد. می‌توان گفت که این تاریخ با توجه به اندازه‌ی تیم و زمان لازم که برای تضمین کیفیت بازی بسیار مناسب است.

Legran Legacy در لگراند رخ می‌دهد جایی که دو پادشاه به نام‎‌های فاندور و آلتئا با یکدیگر نبرد خواهند کرد. بازیکنان در نقش فین یک پسر زندانی که به فراموشی مبتلا شده، بازی خواهند کرد. فین به زودی یک قدرت مخفی را کشف می‌کند که ممکن است فراتر از کنترل او باشد.

این بازی دارای سیستم مبارزه‌ی نوبتی است که دارای یک ویژگی خاص است، بازیکنان قادر خواهند بود با فشار دادن دکمه‌ای که به طور موقت ظاهر می‌شود یک حمله‌ی اضافی انجام دهند. این سیستم یادآور بازیهایی چون Legend of Dragoon است. از دیگر ویژگی‌های این بازی میتوان به: بخش مبارزه با سبک تاکتیکی، مینی‌گیم ماهیگیری و یک جهان کامل برای گشت و گذار باریکنان اشاره کرد.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.