نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 27 شهریور 1396
ساعت 17:22

تریلر لانچ (زمان عرضه) ورژن PS4 بازی The Solus Project

0 از 5

بازی The Solus Project امروز برای PlayStation 4 و PlayStation VR عرضه شد

بازی The Solus Project عنوانی در ژانر تلاش برای بقا در مد تک نفره است که در سال 2016 برای Xbox One, Microsoft Windows عرضه شد. این بازی توسط استودیوهای GRIP Digital و Teotl ساخته شده و دنباله عنوان The Ball است. هم اکنون ورژن های PlayStation 4 و PlayStation VR این بازی نیز امروز مورخ 18 سپتامبر 2017 (27 شهریور 1396) عرضه شدند.

در بازی The Solus Project شما در نقش آخرین بازمانده از گروهی را بازی می‌کنید که مأموریت آنها یافتن مکان جدیدی برای زندگی بشریت بوده است. شما خود را در یک سیاره ظاهراً متروک و ویران می‌یابید و این به مهارت و انگیزه شما بستگی دارد که از این شرایط جان سالم به در برید و با اطلاعاتی مهم و اساسی از این سیاره به سوی مردمان سرزمین خود بازگردید.

همانطور که در بالا اشاره شد این یک بازی تلاش برای بقا است که با ماجراجوئی های زیادی همراه است و باید در آن به جستجو و اکتشاف در سیاره ناشناخته Gliese-6143-C بپردازید. گیمر در اینجا از چشم انداز اول شخص ایفای نقش خواهد کرد.

عنوان The Solus Project در حال حاضر برای پلتفرم های PlayStation 4, PlayStation VR, PC و Xbox One با قیمت 19.99 دلار موجود است. هم اکنون می‌توانید تریلر لانچ (زمان عرضه) ورژن های PlayStation 4 و PlayStation VR آن را مشاهده کنید.

م.حافظ | اخبار | 18/09/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.