نویسنده: نریمان عبدی سه شنبه، 04 مهر 1396
ساعت 17:32

تمرکز اسکوئر انیکس بر روی بازی‌های چندنفره

0 از 5

کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) درصدد است تا مسیر خود را به سمت بازی‌های چندنفره تغییر دهت. در ادامه با بازی مگ همراه باشید.

اسکوئر انیکس گزارش مالی خود را منتشر کرده است که در آن آمار جالبی در مورد عناوینی که در سال مالی کنونی منتشر شده‌اند به چشم می‌خورد. درحالی‌که بازی‌های NieR: Automata و Final Fantasy XV فروش خوبی داشته‌اند، این کمپانی تصمیم گرفته است تغییر جهتی در مسیر پیش روی خود دهد که شاید برای طرفدارانش چندان خوشایند نباشد.

این ناشر فعال در گزارش خود اشاره کرده است ساخت بازی‌های چندنفره را در اولویت قرار داده و در تلاش است تا بازی‌هایی را توسعه دهد که تنها برای یک بار بازی نشوند.

«بازی به عنوان یک خدمت، مفهومی است که در دنیای محتوای HD زیاد از آن یاد می‌شود.آن روزها که عناوین تک‌نفره در اولویت بودند و عناوین چندنفره در جایگاه دوم قرار داشتند گذشته است. اخیراً بازی‌های چندنفره در صدر قرار گرفته‌اند و طراحی عناوینی با مدت زمان بسیار طولانی بازی به یک استاندارد بدل شده است. اصطلاحات «چندنفره» و «بازی به‌مثابه سرویس» اکنون به عنوان مرجع برای طراحی بازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. ما در تلاش هستیم که بازی‌هایی را توسعه دهیم که مشتریان آن را فقط برای یک بار بازی نکرده، بلکه به مدت طولانی‌تر از آن لذت ببرند.»

به نظر شما سیاست جدید اسکوئر انیکس جالب است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.