نویسنده: Sasan دوشنبه، 28 شهریور 1401
ساعت 13:01

جزئیاتی از بازی Dragon Quest: The Adventure of Dai رونمایی شد

0 از 5

سری بازی‌های Dragon Quest از پولسازترین و موفق‌ترین مجموعه‌های نقش آفرینی ژاپنی به حساب می‌آیند و به خصوص در کشور ژاپن هنوز هم در هنگام عرضه جدیدترین نسخه از این فرنچایز شاهد تشکیل صف‌های طولانی در مقابل فروشگاه‌های بازی‌های ویدئویی هستیم. بعد از عرضه سه قسمت اول و با در نظر گرفتن این نکته هر قسمت داستان و قهرمانان مجزای خود را دارند، سازندگان تصمیم گرفتند تا شخصیتی ویژه برای حضور این برند در عالم کتاب‌های مصور ژاپنی (مانگا) طراحی کنند که محصول نهایی سری The Adventure of Dai بود که با بهره‌گیری از طراحی هنری و فضای فانتزی سری دراگن کوئست تبدیل به مانگایی موفق و منتشر شده در سال‌های 1989 تا 1996 شد که تا به امروز سه اقتباس انیمه‌ای و دو مانگای فرعی از آن تولید شده است.

بعد حضور Dai در بازی مبارزه‌ای Jump Force به عنوان یکی از دهها شخصیت قابل انتخاب، اسکوئر انیکس به سراغ تولید بازی‌های ویدئویی با محوریت این شخصیت رفته که یک بازی کارتی و یک نسخه ویژه تلفن‌های همراه تاکنون روانه بازار شده و بر اساس گمانه‌زنی‌ها در سال 2023 میلادی هم بازی Dragon Quest: The Adventure of Dai – Infinity Strash برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و 5 به همراه نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

این بازی شامل دو بخش مجزا خواهد بود که در بخش اول شاهد روایت داستانی حدود چهل قسمت اول انیمه در حال پخش از سال 2020 خواهیم بود و بخش دیگر که Temple of Memories نام دارد سیاهچاله‌هایی طولانی با طراحی تصادفی و دشمنان قدرتمند هستند که توانایی دای و دوستانش را به چالش می‌کشند. گیم‌پلی این عنوان برخلاف سری اصلی به صورت نوبتی نخواهد بود بلکه با ساختاری کاملاً اکشن طرف هستیم که کنترل یک تیم را در اختیارتان قرار می‌دهد.

Sasan | اخبار | 19/09/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.