نویسنده: محمد مراقی دوشنبه، 19 آذر 1397
ساعت 22:24

گرالت، شخصیت اصلی The Witcher 3 به Monster Hunter: World می‌آید

0 از 5

گرالت اهل ریویا، شخصیت اصلی بازی The Witcher 3: Wild Hunt به زودی به عنوان یک شخصیت قابل کنترل، وارد بازی Monster Hunter: World می‌شود و در ازای دریافت قنائم مورد نیازش، هیولاهای دنیای Monster Hunter را از پای در می‌آورد. درست همانند یک ویچر اصیل از سری بازی‌های The Witcher. در ادامه مطلب با ما در بازی‌مگ همراه باشید.

بازی Monster Hunter: World همواره دارای جهانی با جزئیات شگفت‌انگیز، موجودات خارق‌العاده و همچنین مقرهای پر از امکانات و احیا کننده برای بازیکنان بوده است. امروز، تقریبا یک سال از روز انتشار بازی Monster Hunter: World می‌گذرد و خوشبختانه شاهد حمایت و پشتیبانی فعال و ممتد سازندگان آن از این بازی در طول این یک سال بوده‌ایم. ریوتو سوجیموتو، یکی از تهیه کنندگان این بازی، به زودی آپدیتی برای آن منتشر خواهد کرد که گرالت، شخصیت اصلی بازی The Witcher 3: Wild Hunt را به بازی اضافه می‌کند. گرالت، که خود یکی از هیولاکش‌های باسابقه و کارکشته از جهان سری بازی‌های The Witcher است، با ورود خود به جهان بازی Monster Hunter: World، می‌خواهد یک سری هیولای جدید شکار کند و خود را به جهان پویا و پرجزئیات این بازی، به عنوان یک شکارچی هیولای حرفه‌ای، معرفی کند.

هر دو استودیوهای Capcom و CD Project Red، حداکثر تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا طوری بستر ورود گرالت به جهان بازی Monster Hunter: World را فراهم کنند که گویی گرالت در خانه خودش به سر می‌برد. این موارد شامل یک سری المان‌های RPG جدید هستند که در بازی، منحصرا به گرالت تعلق دارند و احتمالا شامل مجیک‌ها، شمشیر‌های جنس نقره‌ برای کشتن یک سری هیولاهای خاص و یا حتی شاید قابلیت‌های مختلف او در بازی The Witcher 3 می‌شوند. با اینحال، هنوز از جزئیات آن بی‌خبریم.

با اینکه ممکن است گرالت، اولین یا حتی جزو سه انتخاب برتر شما به عنوان کاراکتر اصلی و تحت کنترلتان در بازی Monster Hunter: World نباشد؛ اما شرکت Capcom، با صداپیشه اصلی گرالت که در سه گانه اصلی سری The Witcher در قالب گرالت به ایفای نقش پرداخته، وارد همکاری شده است و از صدای او برای صداگذاری گرالت در بازی Monster Hunter: World استفاده کرده است. علاوه بر اینکه صدای انگلیسی و کلاسیک گرالت در این بازی وجود دارد، Capcom به سراغ صداپیشه‌های اصلی زبان‌های فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی و البته ژاپنی آن هم رفته و از صدای آن‌ها در بازی خود استفاده کرده تا بازیکنان دیگر کشورهای غیرانگلیسی زبان هم بتوانند به طور کامل با گرالت در بازی خود ارتباط برقرار کنند و با آن، به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی بازی، به شکار هیولاها بپردازند. آن‌ها حتی صداگذاری گرالت در زبان اختصاصی دنیای Monster Hunter را هم پیگیری کرده‌اند تا مبادا تجربه ناقصی را همراه با این کاراکتر، ارائه کرده باشند. علاوه بر گرالت و بسته‌های صوتی در زبان‌های مختلف وی، همراه با این به‌روزرسانی، هیولاهای جدیدی هم به بازی اضافه شده‌اند که شکار آن‌ها، پاداش‌ها و آیتم‌های منحصر به فردی را به همراه خواهد داشت که در دیگر نقاط جهان بازی نمی‌توانید نظیرشان را پیدا کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.