نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 19 آذر 1397
ساعت 13:00

محیط‌های جذاب نقش مهمی در RAGE 2 دارند

0 از 5

به گفته id Software بازی RAGE 2 به خاطر محیط‌های جذاب و پویا، فاکتورهای جلب توجه‌کننده زیادی دارد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی RAGE 2 از جمله بازی‌هایی است که فاصله بسیار زیادی از نظر زمان عرضه با نسخه قبلی خود داشته است. در حالی که بازی اول هم به عنوان یک شوتر اول شخص قدرتمند مطرح بود، گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده نشان از این دارد که در نسخه دوم با بازی حتی قدرتمندتر هم مواجه هستیم. این بازی از بسیاری جهات متنوع‌تر، رنگارنگ‌تر و درست بر همین مبنا ساخته شده که ایده‌های بازی اورجینال را حفط و آن‌ها را تا جایی که امکانش هست ارتقا بدهد. ما تاکنون جزئیات و نمایش‌های مختلفی از این بازی دریافت کردیم، و اخیرا هم کارگردان استودیو id Software یعنی تیم ویلیتس اطلاعات جدیدتری از آن را به اشتراک گذاشته است.

براساس صحبت‌های ویلیتس، دنیای بازی جهان‌باز RAGE 2 اصولا به شکلی طراحی شده، تا مرتب توجه بازیکن را از طریق وقایعی که به شکل پویا و پیوسته با گیم‌پلی شکل می‌گیرند، به خودش جلب کند. به این ترتیب چیزهای جذاب زیادی در این دنیا وجود دارد، که بازیکن خواهد خواست ساعت‌ها از وقت خودش را صرفا و فقط با گردش در همین محیط‌ها سپری کند. به گفته او، وسایل نقلیه هوایی هم بخشی از گیم‌پلی بازی خواهد بود که به محض اینکه باز شوند، کل بازی را به سطح دیگری از یک از تجربه جذاب از سیاحت در دنیای بازی منتقل می‌کند. او در این رابطه در مصاحبه با وب‌سایت Bethesda گفت:

می‌خواهم به این نکته اشاره کنم که در RAGE 2 فاکتورهای جلب توجه‌کننده زیادی وجود دارد. من اغلب از طریق چیزی که توجهم را جلب می‌کند به یک مسیر جانبی می‌روم، یا مثلا یک اتفاق پویا و پیوسته با گیم‌پلی رخ می‌دهد که باعث مجذوب شدنم می‌شود. به این ترتیب متوجه می‌شوم که می‌توانم ساعت‌ها از وقت خودم را فقط برای رانندگی در زمین یا هوا در این محیط صرف کنم. واقعا مینی کوپتر Icarus (وسیله نقلیه هوایی بازی) گیم‌پلی و تجربه لذت‌بخشی دارد و یک راه شگفت‌انگیر برای دیدن همه مناظر از ارتفاع است. یکی از نکات خوب درباره Icarus این است که این درواقع یک وسیله نقلیه از نوع پاداش برای بازیکنانی است که گردش می‌کنند. این ماشین از طریق مسیر طلایی اصلی بازی پیدا نمی‌شود. برای تجربه این وسیله نقلیه، بازیکن باید آن را حتما به دست بیاورد و به سادگی به بازیکنان تعلق نمی‌گیرد. ولی وقتی که شما Icarus را کسب کنید، کل بازی برای شما به شکلی متفاوت‌تر و جذاب‌تر درخواهد آمد.

بتزدا در رویداد اخیر The Game Awards تاریخ عرضه این بازی را هم مشخص کرد، و به این ترتیب Rage 2 قرار است در روز ۱۴ می ۲۰۱۹ (۲۴ اردیبهشت ۹۸) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.