نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 19 آذر 1397
ساعت 09:00

سگا نام رسمی Project Judge را مشخص کرد

0 از 5

بازی Project Judge که سه روز دیگر در ژاپن به بازار می‌آید، تابستان آینده در کشورهای غربی هم عرضه می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی سگا به تازگی تایید کرده که عنوان بعدی سازنده سری Yakuza یعنی استودیو Ryu Ga Gotoku، که پیش از این با نام «Project Judge» یاد می‌شد، حالا با نام «Judgment» شناخته می‌شود. سگا به علاوه گفته که این بازی قرار است در کشورهای غربی در سال ۲۰۱۹ عرضه شود. شما در ادامه پست حساب رسمی سگا در توییتر و همچنین تریلر معرفی بازی Judgment را مشاهده می‌کنید.

بازی Judgment (در گذشته Project Judge یا Judge Eyes) در تابستان ۲۰۱۹ در کشورهای غربی منتشر می‌شود. قدم در ذهن Takayuki Yagami بگذارید، و از مهارت‌های تحقیقاتی و اکتشافی او برای پرده‌برداری از اسرار بسیار مخفی سازمان فاسد Kamurochoâ استفاده کنید.

نکته جالب پیرامون تیزر معرفی، وجود دیالوگ‌ها به زبان انگلیسی است که یک اتفاق غیر معمول برای این تیم بازی‌سازی است؛ چون عناوین مختلف سری Yakuza به شکل سنتی، فقط با یک زبان دیالوگ یعنی ژاپنی عرضه می‌شدند و ساخت یک بازی انگلیسی زبان از جانب Ryu Ga Gotoku سوالاتی را هم ایجاد کرد. در این رابطه، Jonathon Stebel از روابط عمومی سگا، اخیرا تایید کرده که بازی Judgment در غرب قرار است به صورت دو زبانه هم برای دیالوگ‌ها و هم برای زیرنویس‌ها منتشر شود. ضمن اینکه قابلیت تغییر زبان سریع در هر زمان نیز تایید شده است. در ادامه این گزارش، اشاره شده که تیم صداگذاری قدرتمندی هم متشکل از Greg Chun به عنوان کاراکتر اصلی، Crispin Freeman، Matthew Mercer و تعدادی دیگر از صداپیشگان و بازیگران معروف صنعت بازی نیز با این پروژه همکاری داشتند.

بازی Judgment سه روز دیگر در ۱۳ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۲ آذر) در ژاپن به بازار می‌آید. سگا پیرامون این بازی، گرچه مشخص کرده نسخه مخصوص بازی در غرب هم در تابستان آینده منتشر می‌شود، ولی هنوز درباره پلتفرم‌های مقصد آن ابهام وجود دارد. در هر صورت، فعلا فقط انتشار بازی برای پلی‌استیشن 4 تایید شده و به این ترتیب، احتمالا یکی از انحصاری‌های Third Party سونی در سال آینده هم خواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.