نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 14 تیر 1402
ساعت 09:00

کپ کام، اسکوئر انیکس و کونامی در رویداد TGS 2023 حضور خواهند داشت

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ رویداد سالانه Tokyo Game Show امسال نیز قرار است به صورت حضوری و دیجیتال برگزار شود و درفاصله کم‌تر از یک ماه تا شروع این برنامه، لیست کاملی از شرکت‌هایی که مشارکت خود را تایید کردند منتشر شده است. لازم به ذکر است که رویداد Tokyo Game Show 2023 قرار است در روزهای 21 تا 24 سپتامبر (30 شهریور تا 2 مهر) برگزار شود.

با توجه به لیست منتشر شده، می‌توان گفت که بسیاری از بازیسازان بزرگ ژاپنی از برگزاری رویداد استقبال کردند. اسامی شرکت‌های کپ‌کام، کونامی، اسکوئر انیکس، باندای نامکو، سگا، Atlus، Koei Tecmo و حتی مایکروسافت در فهرست دیده می‌شود، و این شرکت‌ها ظاهرا حضور کاملی خواهند داشت. در این بین سونی و پلی‌استیشن نیز در بخش بازی‌های ایندی یا مستقل و نینتندو نیز در بخش تجاری در TGS 2023 مشارکت می‌کنند. شما همچنین می‌توانید لیست کامل مشارکت‌کنندگان رویداد را در اینجا مشاهده کنید.

در این مرحله فقط حضور بازیسازان در رویداد TGS 2023 تایید شده و مشخص نیست که این شرکت‌ها چه برنامه‌هایی برای اجرا خواهند داشت. شرکت کونامی درحال حاضر عناوینی نظیر Silent Hill 2، Metal Gear Solid Delta: Snake Eater و Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 را در صف عرضه دارد و می‌توانند اطلاعات جدیدی دریافت کنند. اسکوئر انیکس نیز فعلا بازی‌هایی نظیر Final Fantasy 7 Rebirth و Kingdom Hearts 4 را در برنامه خود می‌بیند.

درباره سایر شرکت‌ها احتمال انتشار خبرهای جدید از بازی‌هایی نظیر Persona 3 Reload، Persona 5 Tactica، Metaphor: ReFantazio، Like a Dragon Gaiden و Like a Dragon: Infinite Wealth از شرکت‌های آتلوس و سگا می‌توانند جالب‌توجه باشند. کپ‌کام نیز پس از عرضه بازی‌های Street Fighter 6 و Resident Evil 4 برنامه عرضه محتواهای پس از عرضه بیشتری برای آن‌ها دارد، که باعث می‌شود پیگیری خبرهای این شرکت نیز در TGS امسال اهمیت بالایی داشته باشد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.