نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 12 تیر 1402
ساعت 09:00

Alan Wake 2 ایده جذاب و جاه طلبانه ای خواهد داشت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ از زمان عرضه بازی اول Alan Wake، بیش از ده سال می‌گذرد و حتی با وجود حواشی مختلف درباره مالکیت این نشان تجاری، می‌شد تشخیص داد که استودیو رمدی مایل به ساخت دنباله و قسمت بعدی برای آن است. به هر ترتیب بازی Alan Wake 2 درحال حاضر مدتی هست که معرفی و تاریخ عرضه آن نیز مشخص شده و طرفداران ژانر وحشت-بقا، در روز 17 اکتبر (25 مهر) می‌توانند منتظر انتشار آن باشند.

پیرامون این بازی، سم لیک کارگردان خلاق اخیرا صحبت‌های تازه‌ای مطرح کرده و اشاره می‌کند که در طول این مدت طرح‌ها و ایده‌های متفاوتی برای Alan Wake 2 مطرح می‌شد. به گفته او در این استودیو و بین ساخت و عرضه هرکدام از پروژه‌ها و بازی‌های دیگری که عرضه می‌کردند، طرح تازه‌ای هم برای Alan Wake 2 مطرح می‌شد و این روند به نوعی در طول این سال‌ها عذاب‌آور و فرسایشی شده بود. درواقع هیچ کدام از این طرح‌ها برای ساخته شدن انگیزه و هیجان کافی برای سازندگان ایجاد نمی‌کردند و هیچ وقت هم به مرحله ساخت نمی‌رسیدند. درنهایت اما طرح و ایده فعلی که منجر به ساخته شدن بازی شد، از همه طرح‌های دیگر جذاب‌تر و جاه‌طلبانه‌تر بود و حالا آن‌ها از اینکه به جای طرح‌های قبلی درنهایت ایده کنونی را مورد تمرکز قرار دادند بسیار خوشحال هستند.

گفتنی است که در Alan Wake 2 جدا از شخصیت اصلی یعنی آلن ویک، شخصیت جدیدی به نام Saga Anderson نیز قابل کنترل خواهد بود و پس از رسیدن به نقطه خاصی از بازی، بازیکن به صورت آزادانه می‌تواند برای دنبال کردن داستان یکی از این دو شخصیت را انتخاب کند. Alan Wake 2 در روز 17 اکتبر (25 مهر) و به صورت منحصرا دیجیتالی، برای Xbox Series X/S، PS5 و PC منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.