نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 14 تیر 1402
ساعت 11:00

مایکروسافت انتظار دارد PS5 Slim با قیمت 400 دلاری عرضه شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با دنبال شدن جلسات دادگاه رسیدگی به پرونده شکایت FTC از مایکروسافت، مدتی هست که خبرها و اطلاعات بسیار جالبی هم به واسطه اسناد و مدارک عمومی ارائه شده به دادگاه، توسط رسانه‌ها مورد توجه قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است که FTC یا کمیسیون تجارت فدرال آمریکا، نهاد کنترل رقابت و بازار در آن کشور است که در ارتباط با تصاحب 69 میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت اعتراض خود را در قالب شکایت به دادگاه ارائه کرده است.

در ادامه افشاگری‌های جالبی که از اسناد این شکایت به بیرون مخابره می‌شود، اخیرا فاش شده که مایکروسافت انتظار دارد که سونی در ادامه همین سال میلادی از کنسول جدید PlayStation 5 رونمایی کند. در این رابطه مایکروسافت اظهار کرده که پلی‌استیشن درحال حاضر کنسول ارزان‌قیمت‌تر PS5 یعنی Digital Edition را با قیمت 400 دلاری می‌فروشد و انتظار می‌رود که در ادامه امسال، PlayStation Slim با همین برچسب قیمتی عرضه شود.

گفتنی است که سونی البته تاکنون صحبتی از عرضه مدل جدیدی از کنسول PS5 نکرده است، با این حال مدت‌هاست که گزارش‌های تایید نشده‌ای از درحال ساخت بودن مدل ویژه‌ای از این کنسول با قابلیت جداسازی آسان دیسک درایو مطرح می‌شود. با توجه به گزارش‌های قبلی که توسط برخی اینسایدرها به اشتراک گذاشته شده بود، سونی برنامه ساخت و عرضه مدل‌های واحدی از PS5 را دارد که با پورت مخصوص USB-C امکان نصب یا حذف آسان دیسک درایو داشته باشد و در هر دو حالت بدون دیسک درایو یا باندل کامل عرضه شود. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که مدل جدید در قالب PS5 Slim در دو حالت باندل شده با دیسک درایو و بدون آن، و با قیمت‌های فعلی عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.