نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 15 تیر 1402
ساعت 11:00

Xbox و Bethesda در رویداد Gamescom 2023 شرکت خواهند کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از گذراندن دوره پرخبر اخیر و برگزاری چندین رویداد اختصاصی شرکت‌های فعال در صنعت گیم، طرفداران حالا برنامه دقیق‌تری از عناوین در صف انتشار دارند. علیرغم برگزاری رویدادهای پیاپی خبری، هنوز هم طرفداران می‌توانند منتظر از راه رسیدن برنامه‌های مشابه باشند که بعضا بسیار مهم هستند. در ادامه امسال دو رویداد قدیمی یعنی Gamescom و Tokyo Game Show قرار است برگزار شوند و در اینجا ابتدا شاهد برگزاری رویداد گیمزکام خواهیم بود. با در نظر گرفتن اینکه پیش از شروع رسمی این رویداد حضوری و فیزیکی، برنامه اختصاصی Gamescom Opening Night Live نیز با اجرای جف کیلی برگزار خواهد شد، می‌توان منتظر انتشار نمایش‌ها و خبرهای بزرگ نیز بود.

با توجه به تایید رسمی ایکس‌باکس، این شرکت اعلام کرده که در کنار Bethesda در رویداد گیمزکام 2023 مشارکت می‌کند. این خبر همچنین از طریق حساب رسمی Gamescom نیز تایید شده است، هرچند اطلاعات بیشتری از نحوه مشارکت آن‌ها مشخص نشده است. گفتنی است که برگزاری رویداد امسال Gamescom در شهر کلن آلمان، هم به صورت فیزیکی و حضوری و هم به صورت مخابره و استریم آنلاین خواهد بود و باید دید که ایکس‌باکس و بتزدا، به صورت حضوری و فیزیکی نیز قصد شرکت در برنامه‌ها را دارند یا خیر.

با توجه به گزارش اخیر، ایکس‌باکس همچنین تایید کرده بود که حضور فعالی در رویداد Tokyo Game Show 2023 نیز خواهد داشت. در این رابطه نینتندو و سونی نیز حضور در این رویداد را تایید کرده بودند؛ هرچند در ارتباط با Gamescom سونی رسما از عدم حضور خود خبر داده بود، اما نینتندو نیز از جمله مشارکت‌کنندگان گیمزکام امسال خواهد بود. گفتنی است که Gamescom Opening Night Live در روز 22 آگوست (1 شهریور) برگزار می‌شود. پس از این، رویداد اصلی و حضوری Gamescom 2023 قرار است در روزهای 23 تا 27 آگوست (1 تا 5 شهریور) در شهر کلن آلمان برگزار شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.