نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 16 تیر 1402
ساعت 09:00

سونی زمان شروع پری لود Marvel’s Spider-Man 2 را مشخص کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در ادامه سال 2023، سونی یکی از مهم‌ترین و موردانتظارترین انحصاری‌های چند سال اخیر خود یعنی Marvel’s Spider-Man 2 را منتشر می‌کند. با توجه به موفقیت عظیم بازی اول این سری، استودیو اینسامنیاک وعده‌های بزرگی هم درباره نسخه دنباله داده و قرار است در بسیاری از زمینه‌ها شاهد ارتقا تجربه کاربری و بزرگ‌تر شدن و بهبود گیم‌پلی باشیم. در نسخه دوم، حالا امکان جابجایی آزادانه و سریع میان هر دو شخصیت مرد عنکبوتی یعنی پیتر پارکر و مایلز مورالس وجود دارد، و از نظر وسعت نیز دو برابر بزرگ‌تر از نقشه بازی اول خواهد بود.

با توجه به یک گزارش جدید، سونی ظاهرا صفحه رسمی بازی در فروشگاه پلی‌استیشن را بروزرسانی کرده که در این بخش حالا به روز 13 اکتبر (21 مهر) برای شروع دوره پری لود اشاره شده است. این تاریخ، درواقع یک هفته قبل از عرضه رسمی بازی است و به این ترتیب با این فاصله بازیکنانی که اقدام به پیش‌خرید کردند امکان دریافت دیتای بازی روی PS5 را پیدا می‌کنند. در این رابطه البته به هیچ گونه پاداش خاص early access نیز اشاره نشده و صرفا موعد پری لود و زمان بارگیری دیتا اعلام شده است. همچنین حجم دیتا نیز درحال حاضر مشخص نیست و این اطلاعات نیز در زمان نزدیک به عرضه فاش خواهد شد.

در خبری دیگر، اخیرا نیز اعلام شد که Marvel’s Spider-Man 2 در رویداد نزدیک San Diego Comic-Con حضور خواهد داشت و به این ترتیب در 20 جولای (29 تیر) امکان فاش شدن اطلاعات یا حتی نمایش جدید از بازی نیز وجود دارد. بازی اسپایدر من 2 در روز 20 اکتبر (28 مهر) به صورت انحصاری PS5 منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.