نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 25 آذر 1397
ساعت 15:00

رکورد گینس بیشترین صداپیشگی شخصیت‌های بازی به صداگذار ماریو رسید

5 از 5

چارلز مارتینت صداپیشه شخصیت Mario، رکورد بیشترین صداگذاری برای یک شخصیت بازی‌های ویدیویی را ثبت کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ چارلز مارتینت (Charles Martinet) صداپیشه قدیمی دنیای بازی‌های ویدیویی و شخصیت ماریو، به تازگی جایزه گینس برای ثبت رکورد «بیشترین صداپیشگی برای یک شخصیت بازی‌های ویدیویی» را دریافت کرده است. مارتینت که این خبر را در یک پست اینستاگرامی منتشر کرده، گفته که جایزه گینسی که دریافت کرده به خاطر بیشترین صداپیشگی فقط برای یک شخصیت از دنیای بازی‌های ویدیویی بوده و او در واقع، حالا و با بازی Super Smash Bros. Ultimate برای صدمین بار برای لوله‌کش محبوب نینتندو یعنی Mario صداگذاری کرده است.

مارتینت از سال ۱۹۹۲ با بازی Mario Teaches Typing و انبوهی بازی دیگر از Super Mario Bros گرفته تا Super Smash Bros و هر چیزی که بین این‌ها هست، صداپیشه کاراکتر ماریو بوده و با ۱۰۰ عنوان صداگذاری فقط برای این یک شخصیت، کاملا شایسته دریافت جایزه و ثبت این رکورد بوده است. این صداپیشه قدیمی، البته کل فعالیت حرفه‌ای خود را به شخصیت ماریو اختصاص نداده و در تعدادی دیگر از بازی‌ها در نقش‌های مختلف هم صداگذاری کرده است؛ در این رابطه صداگذاری برای شخصیت Paarthurnax در بازی اسکایریم و Orvus در Ratchet & Clank Future: A Crack in Time از جمله هنرنمایی‌های غیر ماریویی او بوده است.

تازه‌ترین نقش‌آفرینی او برای ماریو، بازی تازه منتشر شده Super Smash Bros. Ultimate است که تاکنون نقدهای بسیار مثبتی را از جانب منتقدین دریافت کرده، و طرفداران نیز استقبال چشمگیری از بازی داشتند. این بازی که هم‌اکنون برای پلتفرم نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد، غیر از ماریو از بیش از ۷۰ کاراکتر دیگر نینتندویی و غیر نینتندویی هم تشکیل شده است. شما می‌توانید اولین تجربه و بررسی مقدماتی این بازی را در بازی مگ مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.