نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 25 آذر 1397
ساعت 13:00

مشارکت‌کنندگان فعال بتای Red Dead Online پاداش می‌گیرند

0 از 5

راک‌استار به مشارکت‌کنندگان فعال بتای Red Dead Online شمش‌های طلای رایگان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ راک‌استار مدتی هست که Red Dead Online را در قالب دوره بتا برای بازیکنان Red Dead Redemption 2 در دسترس قرار داده است. دوره‌های بتا، بیش از هر چیز به بازیکنانی تکیه دارد که فعالانه در آن‌ها مشارکت دارند و مشکلات یا بازخوردهای خود را به گوش سازندگان می رسانند. به این ترتیب هر چه مشارکت بیشتر باشد، محصول نهایی نیز با مشکلات کم‌تری مواجه است. راک‌استار اخیرا در این رابطه گفته که مشارکت‌کنندگان بتای Red Dead Online، به عنوان پاداش «شمش‌های طلای رایگان» در بازی دریافت می‌کنند.

بنا به اطلاعیه اخیر راک‌استار هر بازیکنی که در دوره بتای این بازی مشارکت داشته باشد، ۱۵ شمش طلای داخل بازی دریافت می‌کند، که قابل استفاده برای خرید اسلحه، باز کردن تجهیزات و بسیاری موارد دیگر هستند. در این زمینه، بازیکنانی که هنوز وارد «رد دد آنلاین» نشده‌اند هم از دید راک‌استار پنهان نیستند و این کمپانی گفته که هر بازیکنی که از حالا تا ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) وارد این بازی شود، پاداش‌هایی را دریافت می‌کنند. در این رابطه، در حالی که مشارکت‌کنندگان فعال دوره همین حالا هم شمش‌های طلای خودشان را دریافت کردند، بازیکنانی که به تازگی و در فاصله ذکر شده وارد بازی شوند، پاداش خودشان را تا قبل از ۲۴ دسامبر (۳ دی) دریافت می‌کنند.

Red Dead Online دوره بتای بسیار پر بار و با مشارکت بالایی را داشته که در این زمینه، باگ‌ها و گلیچ‌های جالبی هم پیدا شده بودند. یکی از این موارد باگ نامتعادل بودن ارزش کالاها بود که البته در کنار بسیاری موارد دیگر، از طریق بروزرسانی‌های منتشر شده توسط راک‌استار برطرف شدند. امکان پیدا کردن یا کسب شمش‌های طلا حالا بهتر از سابق است و شرکت این امکان را هم فراهم کرده، که بازیکنانی که می‌خواهند شمش‌ها را سریع‌تر به دست بیاورند، آن‌ها را از طریق پول واقعی و «پرداخت درون برنامه‌ای» خریداری کنند. در این زمینه، البته با در نظر گرفتن اینکه احتمال منتقل نشدن پیشرفت‌ها از دوره بتا به بازی نهایی وجود دارد، بازیکنان بهتر است شمش‌های طلای خود را چندان استفاده نکرده و نگه دارند.

بازی رد دد آنلاین، تاکنون بازخوردهای مختلفی را از بازیکنان دریافت کرده، و گرچه همچنان دوره بتای آزمایشی آن در جریان است و مشکلات زیادی هم فیکس شدند، ولی به نظر می‌رسد که بازی همچنان به بهبودهای فنی بسیار زیادی هم احتیاج دارد. بازی «Red Dead Redemption 2» هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از این بازی را نیز در اینجا مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.