نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 08 آذر 1397
ساعت 13:00

نسخه نهایی Red Dead Online ممکن است پیشرفت بازیکنان در دوره بتا را شامل نشود

0 از 5

بنا به اطلاعیه راک‌استار، احتمال منتقل نشدن پیشرفت‌های بازیکنان در بتای Red Dead Online به نسخه نهایی وجود دارد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Red Dead Online از روز گذشته برای دارندگان نسخه Ultimate Edition بازی Red Dead 2 در دسترس قرار گرفت و از فردا نیز برای همه بازیکنان این بازی، قابل تجربه می‌شود. کمپانی راک‌استار به مناسبت شروع دوره بتای این ماد آنلاین اختصاصی، روز گذشته جزئیات مختلفی از بازی و بخش‌های مختلف آن را هم به اشتراک گذاشته بود. کمپانی به تازگی و در اطلاعیه‌ای جدید گفته که بازیکنان در زمان تجربه بازی در دوره بتا، باید حتما این احتمال را هم مد نظر بگیرند که پیشرفت‌های حاصل شده، ممکن است به نسخه نهایی Red Dead Online منتقل نشود.

در خبر تازه که در وب‌سایت رسمی راک‌استار منتشر شده، این شرکت گرچه اظهار امیدواری کرده که همه انواع پیشرفت‌های حاصل شده دوره بتا توسط بازیکنان، به شکل دائم باشد و به نسخه نهایی بازی هم انتقال پیدا کنند، ولی با توجه به اینکه با یک دوره بتا و آزمایشی مواجه هستیم، امکان این هم وجود دارد که در صورت بروز مشکل، درنهایت در نسخه نهایی شاهد بازنشانی و صفر شدن آمارها و رتبه‌های بازیکنان باشیم. راک‌استار در این ارتباط گفت:

ما امیدواریم که همه بازیکنان در این روزهای اولیه شروع دوره بتا، پیشرفت‌های حاصل شده‌شان در بازه زمانی طولانی مدت، دست نخورده و بدون تغییر به نسخه نهایی منتقل شود. با این وجود مشابه بسیاری از دوره‌های بتای دیگر که برای تجربه‌های بسیار بزرگ آنلاین اتفاق می‌افتد، همیشه این شانس هم وجود دارد، که لازم شود ما در صورت بروز مشکل، برخی موارد مثل رتبه‌بندی‌ها و دیگر آمارها را از نو کرده و بازنشانی کنیم.

پیرامون این اطلاعیه، راک‌استار گرچه احتمال وقوع چنین اتفاقی را قطعی هم ندانسته و امیدوار است که مشکلی پیش نیاید، ولی بازیکنانی که این ماد را تجربه می‌کنند بهتر است چندان به شخصیتی که ساختند و پیشرفت‌هایی که حاصل می‌شود وابسته نشوند، چون ممکن است به محض عرضه نسخه نهایی (که تاریخ آن هم مشخص نیست)، مجبور شوند تا همه این پروسه‌ها را از نقطه صفر شروع کنند.

بازی «رد دد ردمپشن 2» هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد، و Red Dead Online هم در حال حاضر و در قالب دوره بتا، برای بازیکنانی که از روزهای اول عرضه Red Dead 2 بازی را تجربه کردند در دسترس قرار گرفته است. سایر بازیکنان نیز از فردا ۹ آذر می‌توانند این بازی آنلاین را تجربه کنند. شما همچنین می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی Red Dead Redemption 2 به قلم «فردین باقریان» را نیز در بازی مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.