نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 07 آذر 1397
ساعت 20:00

بازی‌های رایگان ماه دسامبر مشترکین گلد Xbox Live

0 از 5

شرکت مایکروسافت به تازگی از بازی‌های رایگان ماه دسامبر سال ۲۰۱۸ میلادی برای مشترکین طلایی سرویس ایکس‌باکس لایو رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت مایکروسافت (Microsoft) با انتشار تریلری از بازی‌های رایگان ماه دسامبر مخصوص مشترکین سرویس ایکس‌باکس لایو روی کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس ۳۶۰ رونمایی کرد. طبق معمول همیشه، عناوین این ماه نیز شامل چهار بازی می‌شود که دو تا از آن‌ها مخصوص کنسول نسل هشتمی و دوتای دیگر مخصوص کنسول نسل هفتمی شرکت می‌شوند. البته لازم به بیان است که به لطف سرویس Backwards Compatibility، بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ روی کنسول کنونی شرکت مایکروسافت نیز قابل اجرا هستند.

در طول ماه دسامبر ۲۰۱۸ میلادی، کابران کنسول ایکس‌باکس وان می‌توانند بازی QUBE 2 را تجربه نمایند؛ یک عنوان اول شخص که بازیکنان را در داخل مجموعه‌ای از اتاق‌های پر از معما زندانی می‌کند. برای پیدا کردن راه‌ خروج در هر کدام از منطقه‌های بازی، شما باید با بلوک‌هایی که دارای رنگ‌های متنوعی هستند، تعامل برقرار کنید که البته هرکدام از آن‌ها توانایی‌های مختلفی را برای شما به ارمغان خواهند آورد. از تاریخ ۲۵ آذر تا ۲۵ دی‌ (۱۶ دسامبر تا ۱۵ ژانویه ۲۰۱۹)، نوبت به رایگان شدن بازی Never Alone می‌رسد که یک بازی پلتفرمر و پازلی دو بعدی است که سنت‌ها و داستان‌های محلی مردمان بومی آلاسکا را روایت می‌کند. گفتنی است که کاربران ایکس‌باکس وان در کنار این دو بازی همچنین می‌توانند بازی Race the Sun را دریافت کنند که تا ۲۴ آذر (۱۵ دسامبر) رایگان است.

روی کنسول ایکس‌باکس وان ۳۶۰، کاربران بین روز‌های ۱۰‌ام تا ۲۴ام آذر (یکم تا ۱۵ام دسامبر) می‌توانند بازی محبوب Dragon Age II را روی کنسول خود دریافت و تجربه نمایند؛ یک عنوان اکشن و نقش آفرینی. آخرین بازی رایگان ماه دسامبر میلادی، عنوان شوتر سال ۲۰۰۵ میلادی به نام Mercenaries: Playground of Destruction است که ابتدا برای کنسول ایکس‌باکس اورجینال عرضه شد. این بازی بین روز‌های ۲۵ آذر تا ۱۰ دی (۱۶ام تا ۳۱ام دسامبر) رایگان خواهد بود. در ادامه شما می‌توانید تریلر معرفی بازی‌های رایگان ماه سپتامبر مخصوص مشترکین طلایی سرویس Xbox Live را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

لیست بازی‌های رایگان ماه دسامبر مخصوص مشترکین طلایی سرویس ایکس‌باکس لایو:

ایکس‌باکس وان

  • QUBE 2
  • Never Alone
  • Race the Sun

ایکس‌باکس ۳۶۰

  • Dragon Age II
  • Mercenaries: Playground of Destruction
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.