نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 07 آذر 1397
ساعت 19:00

جزییات جدید بسته‌الحاقی Black Armory بازی Destiny 2

0 از 5

استودیو بانجی اطلاعات جدیدی از بسته‌الحاقی جدید بازی Destiny 2 یعنی Black Armory در اختیار بازیکنان گذاشت.

استودیو توسعه دهنده بانجی (Bungie) برنامه‌های بزرگی برای بازی Destiny 2 در طی ماه آینده میلادی دارد. اوایل سال جاری میلادی بود که این استودیو از Annual Pass با قیمت ۳۵ دلار برای بازی رونمایی کرد که قرار است سه بسته‌الحاقی جدید ارائه دهد. در ویدیو منتشر شده اخیر از سوی سازندگان نیز بسیاری از محتویات آینده این Annual Pass معرفی شدند. در این میان نیز مشخص شد که بسته‌الحاقی Black Armory قرار است در تاریخ ۱۳ام آذر ماه ۹۷ (چهارم دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) منتشر شود و محتوایی جدیدی را به Destiny 2 اضافه کند. حال در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو توسعه دهنده اطلاعات جدیدی از این بسته‌الحاقی منتشر کرده است.

Black Armory در واقع یک بخش جدید در بازی Destiny 2 محسوب می‌شود که توسط Ada-1 اداره می‌شود. همانند دیگر سازمان‌های مخفی در بازی که به Vanguard اعتماد ندارند، Black Armory شما را مجبور خواهد کرد که برای ساخت اسلحه‌های جدید، به سراغ تعدادی از کوره‌‌های گمشده (Lost Forges) بازی رفته و دوباره آن‌ها را فعال کنید. در کنار اسلحه‌های نوع Heavy Machine Gun که پیش‌تر معرفی شده بودند، از آنجایی که این Forge‌ها توسط سه خانواده مختلف ساخته شده‌اند، احتمالا اسلحه‌های بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت.

بسته‌الحاقی Black Armory همچنین ماموریت‌های Lost Forges را به بازی اضافه ‌خواهد کرد؛ نوع جدیدی از فعالیت‌های Horde مانند که از سه بازیکن پشتیبانی می‌کنند و با پیشرفت در فصل Season of the Forge، بازگشایی خواهند شد. در تاریخ ۱۶ام آذرماه ۹۷ (هفتم دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) یک Raid جدید به نام Scourge of the Past فعال می‌شود که بازیکنان را به The Last City و مناطقی که پیش از این در دسترس نبودند، خواهد برد. این بسته همچنین رویداد فصلی جدید در تاریخ ۲۰ام آذرماه (۱۱ دسامبر) با نام Dawning به بازی Destiny 2 اضافه می‌کند. شایان به ذکر است که در کنار این موارد، بسته جدید همانند بسته‌های گذشته بازی شامل اسلحه‌ها و تجهیزات جدید نیز می‌شود که در آینده جزییات بیشتری از آن‌ها منتشر خواهد شد.

DtBqkQBWsAAPklC

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.