نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 07 آذر 1397
ساعت 18:30

بانجی از برنامه‌های سال آینده خود برای بازی Destiny 2 رونمایی کرد

0 از 5

بانجی به تازگی ویدیو جدیدی منتشر کرده است که از برنامه‌های این استودیو برای سال آینده بازی Destiny 2 رونمایی می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ و در حالی که بسته‌الحاقی بعدی بازی Destiny 2 با نام Black Armory قرار است در تاریخ ۱۳ام آذر ماه ۹۷ (چهارم دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) منتشر شود، استودیو بانجی (Bungie) به تازگی ویدیو جدیدی منتشر کرده است که از برنامه‌های آینده این توسعه دهنده برای Annual Pass رونمایی می‌کند. تصویر منتشر شده در زیر همچنین محتوا و آپدیت‌های رایگان که قرار است برای بازی منتشر شوند، شامل رویداد‌های فصلی، را نشان می‌دهد. ما همچنین شاهد محتوای مخصوصی هستیم که برای تهیه کنندگان Annual Pass بازی Destiny 2 در نظر گرفته شده است.

3467691 4843247939 Seaso

در کنار ۵۰ افزایش قدرت در تمامی اسلحه‌های بازی، Annual Pass قرار است در طی ماه‌های آینده محتوای بسیار جالب و متنوعی را به بازی Destiny 2 اضافه کند. بسته الحاقی Black Armory قرار است یک فرقه جدید به نام Forge‌ها را در کنار یک Raid جدید به بازی اضافه کند. این محتوای بخشی از فصل جدید Season of the Forge است که از امروز آغاز شده و تا ماه فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی ادامه خواهد یافت. بین ماه‌های مارس تا می سال ۲۰۱۹ میلادی، فصل Season of the Drifter در کنار بسته الحاقی Joker’s Wild از راه خواهد رسید. این بسته شامل نقشه‌های جدید برای حالت Gambit در کنار مسابقات خصوصی Gambit، یک تجربه جدید از این حالت، Xur Bounties، ماموریت‌های هفتگی برای Joker’s Wild و بسیاری موارد دیگر خواهد شد. بعد از این فصل نیز، فصل دیگری خواهد رسید که هنوز نام مشخصی ندارد و بین ماه‌های ژوئن تا آگوست ۲۰۱۹ میلادی، جریان خواهد داشت. بسته‌الحاقی Penumbra نیز در این فصل خواهد شد.

در پایان گفتنی است که برای دسترسی به تمامی محتویات مذکور شما باید یا گسترش دهنده Forsaken با قیمت ۴۰ دلار یا Annual Pass بازی Destiny 2 با قیمت ۳۵ دلار را خریداری نمایید. در انتها شما می‌توانید ویدیو مربوط به برنامه‌های آینده استودیو بانجی برای این بازی را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.