نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 28 آذر 1397
ساعت 18:00

بروزرسانی جدید Black Ops 4 تغییرات بزرگی در حالت Blackout ایجاد می‌کند

0 از 5

استودیو تری‌آرک به تازگی بروزرسانی جدیدی برای بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر کرده است که تغییرات بزرگی‌ را در حالت Blackout ایجاد می‌کند.

در حالی که بروزرسانی‌های هفته‌های اخیر بازی Call of Duty: Black Ops 4 شامل تغییرات و محتویات جدید برای بخش زامبی بازی می‌شدند، استودیو تری‌آرک (Treyarch) امروز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، بروزرسانی جدیدی برای این عنوان تیراندازی منتشر کرده تغییرات آن، بیشتر به بخش‌های چندنفره و بتل رویال اختصاص دارد.

بروزرسانی نسخه ۱.۱۰ که هم‌اکنون روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان قابل دریافت است، قابلیت Custom Match در بخش Blackout را به بازی Black Ops 4 اضافه کرده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا مسابقات سفارشی خود برای انجام با یازده بازیکن دیگر، بسازند. طبق اعلام قبلی استودیو، شخصیت Zero بعد از این آپدیت حالا کمی ضعیف‌تر شده و زمان دستیابی به قابلیت Ice Pick در این کاراکتر افزایش پیدا کرده است. همچنین در صورت دستیابی به این قابلیت، شما به زمان بیشتری برای هک کردن UAV‌ها، Counter UAV‌ها، Care Package‌ها و حتی Drone Squad‌ها، Gunship‌ها، Attack Chopper‌ها و غیره نیاز خواهید داشت.

در بخش بتل رویال یا Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4 همچنین تمامی پوسته‌های کاراکتر‌های متخصص برای استفاده توسط تمامی بازیکنان باز شده‌اند. البته اگر شما قبلا ماموریت‌های مخصوص شخصیت‌ها تکمیل و این پوسته‌ها را دریافت کرده باشید، حال یک لباس Numbers ویژه دریافت می‌کنید که در بخش‌های بتل رویال و چندنفره قابل استفاده است. گفتنی است که آپدیت جدید همچنین شامل تغییراتی کوچکی نظیر اضافه شدن یک ویدیو سینمایی جدید، حالت Half Off Heist و همچنین Ultimus Richtofen به فروشگاه بازی با نام Black Market می‌شود.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 روی رایانه‌های شخصی (Battle.net)، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.