نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 30 آذر 1397
ساعت 13:00

احتمال انتشار یک نسخه دمو عمومی از Resident Evil 2

5 از 5

اخیرا گزارشی منتشر شده که احتمال انتشار یک دمو رایگان و عمومی از بازی Resident Evil 2 را تقویت کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با در نظر گرفتن اینکه فقط کمی بیش از یک ماه تا انتشار بازی شدیدا مورد انتظار Resident Evil 2 باقی مانده و از آنجایی که حداقل ۵۰ دلیل را می‌توان برای انتظار کشیدن این بازی برشمرد، احتمالا صبر کردن برای این بازی با هر روزی که می‌گذرد سخت‌تر نیز می‌شود. برای طرفداران قدیمی این سری، تجربه مدرن‌تر و ارتقایافته‌تر از نسخه کلاسیک این بازی، و برای بازیکنان جدید نیز امکان تجربه یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ و کمپانی کپ‌کام در همین نزدیکی است، و شنیدن این خبر که آن‌ها احتمالا می‌توانند به زودی امکان تجربه یک نسخه دمو رایگان، آن هم با آزادی عمل بالا را از این بازی تجربه کنند بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

به تازگی وب‌سایت True Achievements به این نکته پی برده که در فروشگاه ایکس‌باکس، به یک نسخه دمو با محدودیت زمان‌دار اشاره شده که با عنوان «RESIDENT EVIL 2 - 1-Shot Demo» مشخص شده است. در توضیح این دمو که به ادعای True Achievements از روز ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۱ دی) هم در دسترس قرار می‌گیرد، گفته شده که بازیکنان از طریق این بازی، می‌توانند در یک محدوده زمانی کوتاه (۳۰ دقیقه) امکان تجربه بخش ابتدایی بازی در اداره پلیس شهر راکون را داشته باشند. بازیکن در صورت کشته شدن می‌تواند بازی را مجددا شروع کند یا به شکل speed run در محوطه‌های این ساختمان گردش کند، ولی این یک تجربه به شکل تایمر دار است و به محض رسیدن به ۳۰ دقیقه گیم‌پلی، دمو به پایان می‌رسد.

گفتنی است که این تجربه ۳۰ دقیقه‌ای، همراه با آزادی عمل کامل است و براساس گزارش اولیه این خبر، قرار هم هست که تا روز ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) در دسترس باشد؛ این محدوده زمانی از این نظر جالب است که دمو در واقع تا چند روز پس از انتشار نسخه کامل بازی هم در دسترس قرار دارد. به هر ترتیب باید توجه داشت که این گزارش، هنوز توسط کپ‌کام تایید نشده و برای همین بایستی به عنوان یک شایعه مورد توجه قرار بگیرد. گفتنی است که البته کپ‌کام هم با انتشار نسخه‌های دمو چندان غریبه نیست و آن‌ها برای مثال برای بازی Resident Evil 7 نیز این کار را انجام داده بودند.

بازی Resident Evil 2 قرار است در روز ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود. براساس گزارش‌ها، حجم دیتای این بازی ۲۱ گیگابایت است و با در نظر گرفتن اینکه این بازی توسط یک تیم بزرگ و ۸۰۰ نفره از کارمندان کپ‌کام ساخته شده، به نظر با یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های این شرکت ژاپنی هم مواجه باشیم.

 
 
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.