نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 04 دی 1397
ساعت 09:00

Moon Studios به زودی خبرهای بسیار شگفت‌انگیزی را منتشر می‌کند

0 از 5

سازندگان بازی موردانتظار Ori and the Will of the Wisps، به زودی خبرهایی منتشر می‌کنند که کل صنعت بازی‌های ویدیویی را سورپرایز می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ ایکس‌باکس در سال آینده، میزبان دنباله یکی از بهترین انحصاری‌های خودش در طول نسل هشتم است. بازی Ori and the Will of the Wisps که به عنوان دنباله Ori and the Blind Forest توسط تیم Moon Studios ساخته می‌شود، به عنوان یک بازی پلتفرمر، قرار است در سال ۲۰۱۹ به ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ بیاید. در حالی که طرفداران منتظر زمان عرضه و امکان تجربه آن هستند، اخیرا یکی از سازندگان بازی در اظهار نظری، وعده داده که به زودی خبرهایی به اشتراک می‌گذارند که «کل صنعت گیم را سورپرایز می‌کند».

Thomas Maler رئیس استودیو اتریشی Moon Studios اخیرا در یک برنامه پادکست، قول داده که تیم توسعه این بازی اطلاعاتی بسیار مهم و آماده اشتراک‌گذاری دارند، اطلاعاتی که به گفته او باعث می‌شود تا کل صنعت بازی‌های ویدیویی شگفت‌زده شود. به طور مشخص، این جمله احتمالا اولین احتمالی را که در ذهن ایجاد می‌کند، فاش شدن خبری مثل عرضه بازی دنباله برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ است؛ بازی قبلی Ori که در سال ۲۰۱۵ عرضه و با استقبال بسیار خوب منتقدین و طرفداران مواجه شد، گرچه توسط یک استودیو مستقل و بیرون از Microsoft Studios ساخته شد، ولی به عنوان یک انحصاری ایکس‌باکس وان منتشر شد و عرضه نسخه دنباله به شکل مولتی پلتفرم، می‌تواند خبر سورپرایزکننده‌ای باشد. هرچند که چنین احتمالی به خاطر سرمایه‌گذاری مایکروسافت در ساخت این بازی دنباله، کمی بعید به نظر می‌رسد. یک احتمال دیگر هم می‌تواند حضور پیدا کردن شخصیت Ori در بازی Super Smash Bros. Ultimate باشد که البته، این حدس هم کمی بعید به نظر می‌رسد.

با در نظر گرفتن وزن بالای این اظهارنظر، درنهایت باید منتظر ماند و دید که تیم Moon Studios چه خبر بزرگی برای اشتراک گذاری دارند. هرچند این اظهارنظر، صرفا می‌تواند به خاطر یک غلو و بزرگ‌نمایی، برای هیجان‌زده کردن بیشتر طرفداران هم مطرح شده باشد.

بازی Ori and the Will of the Wisps براساس گزارش‌های قبلی، قرار است در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و کامپیوتر منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.