نویسنده: قاسم ممتاز پنج شنبه، 25 دی 1393
ساعت 18:35

استراتژی استودیوی Turtle Rock Studios در رابطه با DLC های بازی Evolve

0 از 5

استراتژی استودیوی Turtle Rock Studios در رابطه با DLC های بازی Evolve


پس از انتشار اطلاعاتی از جانب Turtle Rock Studios در رابطه با برنامه ی این استودیو برای انتشار DLC ( محتوای قابل دانلود بیشتر ) برای یکی از پر انتظار ترین بازی های امسال یعنی Evolve بحث در اینباره در انجمن های این بازی بالا گرفته است به نحوی که گروهی این استراتژی را نادرست دانسته و گروهی دیگر از آن حمایت می کنند . با شدت گرفتن بحث های اینچنینی Phil Robb ( یکی از موئسسین Turtle Rock Studios ) در پاسخ به این اظهارات سخنانی را در انجمن مربوط به بازی Evolve بیان کرده است که خواندن آن خالی از لطف نیست .

" Robb اینطور شروع کرده است که : DLC بازی بر روی دیسک نخواهد بود ! چرا که هنوز مراحل ساخت آن ( DLC ) به پایان نرسیده است . اگر امکان این وجود داشت که تمامی آن Hunter ها و Monster ها را قبل از عرضه ی بازی بسازیم ، مطمئنا آنها را در دیسک بازی می گنجاندیم اما ... ساخت و طراحی تمامی این Hunter ها و Monster ها کاری بزرگ و زمانبر و نیازمند هزینه ی بسیار زیاد است . ما مطمئن هستیم بعد از اینکه گیمر ها و کاربران بازی مجموعه ی عظیمی از این مخلوقات را که تیم ما آنها را طراحی کرده است در بازی ببینند از هزینه ای که برای آن پرداخت می کنند راضی خواهند بود . "


پس از آن Robb چند کلمه ای درباره ی اینکه تنها راه عرضه ی این DLC ها به همین شکل بوده است تا بعد از آن گیمر ها دیگر هزینه ای برای MAP ها و Mode های جدید پرداخت نکنند بیان کرده است .

" به این ترتیب تمامی نقشه های DLC رایگان خواهند بود . Mode های DLC نیز به همین صورت خواهند بود . ما به این مهم توجه داشتیم که شاید همه ی کاربران بازی به خرید DLC علاقه نداشته باشند . به همین دلیل ما با این استراتژی مطمئن میشویم که تمامی کاربران بازی ، خصوصا آنهائی که برای خرید محتوای بیشتر علاقه ای ندارند ، بتوانند با سایرین ( کسانی که Monster یا Hunter خریداری نموده اند ) بازی کنند و با پیغام ناخوشایند ( شما این DLC را ندارید پس نمیتوانید در این Mode بازی کنید ) مواجه نشوند . "

همچنین Robb قول داده است که این Hunter ها و Monster های جدید نسبت به موارد اولیه قویتر نیستند تا تعادل بازی بر هم نخورد .

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.