نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 23 اسفند 1397
ساعت 22:30

بازی Back 4 Blood معرفی شد

استودیوی ترتل راک بازی جدید خود را معرفی نمود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی سازنده‌ی دو عنوان محبوب Left 4 Dead و Evolve، یعنی «ترتل راک» (Turtle Rock)، بازی جدید خود که در همکاری با شرکت «سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر» (Warner Bros. Interactive Entertainment) خواهد ساخت را معرفی نمود؛ این بازی جدید، Back 4 Blood نام داشته و عنوانی Co-Op زامبی شوتر خواهد بود. هنوز تاریخ عرضه‌ای برای این بازی اعلام نشده اما Back 4 Blood برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4 و PC عرضه خواهد شد. «دیوید حداد» (David Haddad) به عنوان رئیس شرکت سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر اعلام کرد:

ما از همکاری با استودیوی ترتل راک جهت ساخت بازی Back 4 Blood در سبک Co-Op زامبی با نوآوری‌هایی در گیم‌پلی حالت چند نفره‌ی آن، هیجان زده‌ایم. تیم سازنده‌ی این استودیو، بازی‌های منحصر بفردی را در کنار یکدیگر و برای مدت زمان طولانی ساخته‌اند؛ فرصت فوق العاده‌ای را برای همکاری با این استودیو بدست آورده‌ایم تا جهان جدیدی را از پایه بسازیم.

«کریس آشتون» (Chris Ashton) به عنوان موسس و مدیر طراحی استودیوی ترتل راک اعلام کرد:

صحبت در مورد چنین فرصت فوق العاده‌ای که بدست آورده‌ایم سخت است. بار دیگر برروی سبکی کار می‌کنیم که ایده‌ی خلق آن در استودیوی ما متولد شد و به مدت بیش از 10 سال برروی آن کار کرده‌ایم و تجارب زیادی را در سر داریم. همکاران فوق العاده‌ای در شرکت برادران وارنر داریم که پروسه‌ی تولید بازی ما را درک کرده‌اند و خود را نسبت به بازیکنانمان متعهد می‌دانند.

همچنین سازندگان عنوان Back 4 Blood اقدام به ایجاد یک سایت پرسش و پاسخ رسمی نموده‌اند تا در آن به کلیه‌ی سوالات مربوط به این بازی پاسخ دهند؛ سازندگان در ارتباط با امکان وجود قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای در این بازی اعلام کردند:

در حال حاضر ما برروی ساخت یک بازی هیجان انگیز و مفرح متمرکز شده‌ایم. اگر قرار باشد قابلیتی شبیه به پرداخت درون برنامه‌ای را در این عنوان قرار دهیم، آن را بگونه‌ای اعمال خواهیم کرد که طرفداران حس خوبی نسبت به آن داشته باشند.

بازی Back 4 Blood شامل کمپین و حالت PvP بوده و فاقد حالت Batlle Royal خواهد بود.

فرشاد | اخبار | 14/03/2019
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.