نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 28 دی 1398
ساعت 16:00

ولو خبر درحال ساخت بودن Left 4 Dead 3 را تکذیب کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت Valve رسما اعلام کرده که این شرکت شایعات در زمینه درحال ساخت بودن Left 4 Dead 3 را کاملا مردود می‌داند.

در طول چند ماه اخیر، شایعات پراکنده‌ای از پروژه در دست ساخت ولو برای نسخه سوم بازی Left 4 Dead منتشر شده بود. با توجه به بیانیه رسمی که Valve به تازگی منتشر کرده، حالا می‌توان به شکل کامل این گمانه‌زنی‌ها را مردود دانست. در این بیانیه، ولو گفته که آن‌ها اساسا درحال ساخت بودن هرگونه نسخه جدیدی از سری Left 4 Dead از جمله Left 4 Dead 3 را تکذیب می‌کنند و این قبیل شایعات را پروژه‌ای برای پراکندن اطلاعات نادرست می‌دانند. شما در ادامه این بخش از بیانیه ولو را مشاهده می‌کنید.

ما در طول چند ماه اخیر شایعاتی از این دست را دیده‌ایم. ما حدودا چند سال پیش، البته به شکل گذرا برخی از فرصت‌ها و گزینه‌هایی که در ارتباط با نسل بعدی Left 4 Dead وجود داشتند را بررسی کردیم. با این حال ما اساسا خبر درحال ساخت بودن پروژه‌ای از سری L4D برای حالا یا در طول چندسال اخیر را تکذیب می‌کنیم. مشخص است که برخی افراد با ایجاد چنین اطلاعات نادرستی در میان جامعه طرفداران و دیگر رسانه‌ها خوش می‌گذرانند. متاسفانه، ما در حال حاضر هیچ پروژه مرتبط با سری Left 4 Dead را در دست ساخت نداریم.

در اوایل سال ۲۰۱۹، ویدیویی ادعایی به نام تریلر Left 4 Dead 3 منتشر شد که البته خیلی زود تقلبی بودن آن تایید شد. با این حال اخیرا نیز ادعاهایی از وجود اطلاعات «لیک شده» در برخی کانال‌های یوتیوبی از جمله Valve News Network مجددا به در دست ساخت بودن این بازی اشاره داشتند؛ موضوعی که حالا تکذیب شده است.

در متن بیانیه ولو، غیر از تکذیب کامل خبر ساخت Left 4 Dead جدید، این شرکت البته به این هم اشاره کرده که آن‌ها چند سال قبل تلاش‌هایی برای ساخت یک بازی جدید از سری را داشته‌اند؛ تلاش‌هایی که به نظر هیچ‌گاه تبدیل به یک پروژه نشده است. باید دید که این شرکت درنهایت موفق به پیدا کردن ایده‌های کافی برای شروع یک پروژه مرتبط با سری خواهد شد یا خیر.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.