نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 23 اسفند 1397
ساعت 23:30

بازی Sniper Elite V2 Remastered بطور رسمی معرفی شد

جزئیاتی در مورد حالت چند نفره نسخه سوییچ بازی Sniper Elite V2 Remastered

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در حالیکه در ماه دسامبر، فروشگاه استرالیایی Classification اقدام به فاش نمودن بازی Sniper Elite V2 Remastered نموده بود، اما امروز استودیوی «ربلیون» (Rebellion) این بازی را بصورت رسمی معرفی نمود. عنوان Sniper Elite V2 Remastered برای پلتفرم‌های PC ،PS4 ،Xbox One و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

پس از معرفی بازی Sniper Elite V2 Remastered، استودیوی ریبلیون تایید کرد که مسابقات حالت چند نفره‌ی نسخه‌ی سوییچ این بازی، دارای محدودیتی خواهند بود؛ حالت چند نفره‌ی این بازی برروی پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One از حداکثر 16 بازیکن پشتیبانی می‌کند اما در رابطه با نسخه‌ی نینتندو سوییچ، این بازی قابلیت پشتیبانی از 4 بازیکن بصورت محلی و 8 بازیکن بصورت آنلاین را خواهد داشت.

نسخه‌ی PS4 ،Xbox One و PC بازی Sniper Elite V2 Remastered، از کیفیت 4K و قابلیت HDR پشتیبانی خواهند کرد. خوشبختانه حالت Photo، یک شخصیت قابل بازی جدید و کلیه‌ی بسته‌های الحاقی عرضه شده برای بازی Sniper Elite V2، در نسخه‌ی بازسازی شده‌ی آن حاضر خواهند بود.

عنوان Sniper Elite V2 Remastered در سال 2019 برای پلتفرم‌های گفته شده عرضه خواهد شد. پیش از این شاهد معرفی بازی Sniper Elite 3 برای کنسول نینتندو سوییچ بودیم.

فرشاد | اخبار | 14/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.