نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 24 اسفند 1397
ساعت 13:00

کپ‌کام تاریخ انتشار بسته The Bloody Palace برای DMC 5 را مشخص کرد

اولین بسته الحاقی Devil May Cry 5 در نیمه اول فروردین منتشر می‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام اعلام کرده که اولین بروزرسانی بزرگ برای بازی شدیدا تحسین‌شده Devil May Cry 5، حدود دو هفته دیگر به صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. این بروزرسانی بسته الحاقی The Bloody Palace را به بازی اضافه می‌کند؛ یک DLC شامل یک محوطه بسیار بزرگ چالشی و ۱۰۰ طبقه، که بازیکنان در هر طبقه باید یک چالش را تکمیل کنند و با رفتن به طبقات بالاتر نیز درجه سختی چالش‌ها بیشتر می‌شود.

کپ‌کام حدود یک هفته پیش رسما بازی Devil May Cry 5 را منتشر کرد که در این مدت، به خوبی توانسته نظر مثبت طرفداران این سری قدیمی را به خود جلب کند. بازی، از نظر دریافت بازخوردها از جانب منتقدین نیز فوق‌العاده عالی ظاهر شد و در کنار تجربه بسیار موفق عرضه Resident Evil 2، نشان داد که «کپ‌کام واقعا بازگشته است». با توجه به گذشت یک هفته، بازیکنان تاکنون حتما موفق به تکمیل کمپین داستانی بازی شده‌اند. در این زمینه گرچه ارزش تکرار بازی نیز دلیل خوبی برای ادامه دادن آن است، ولی این پایان کار نیست و کپ‌کام به زودی یک محتوای قابل بازی کاملا جدید هم برای بازی عرضه می‌کند. این بسته الحاقی که «The Bloody Palace» نام دارد، قرار است در روز ۱ آوریل (۱۲ فروردین) منتشر شود. گفتنی است که این یک ماد چالشی به همراه یک بخش جداگانه آنلاین matchmaking نیز هست؛ بخشی که انتظار می‌رود به صورت کو-آپ و مشارکتی دنبال شود. همچنین به نظر یک شخصیت قابل بازی دیگر نیز در این ماد در دسترس قرار می‌گیرد. شما در ادامه، پست توییتری از حساب رسمی بازی در رابطه با انتشار این DLC را مشاهده می‌کنید.

شکارچیان شیطان، خودتان را آماده شروع آخرین سطح از چالش‌ها کنید! The Bloody Palace از روز ۱ آوریل درهای خودش را با یک آپدیت رایگان به روی DMC 5 باز می‌کند.

براساس گزارش‌ها، این بازی از نظر فروش نیز بسیار موفق عمل کرده و در صدر بازی‌های پرفروش هفته اخیر در برخی بازارها از جمله بریتانیا قرار داشته است. هنوز مشخص نیست که کپ‌کام پس از انتشار The Bloody Palace، همچنان قصد عرضه محتواهای قابل بازی بیشتر را داشته باشد، و بایستی منتظر خبرهای بیشتر در آینده بود. بازی دویل می کرای 5 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از این بازی را نیز در اینجا مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.