نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 18 دی 1397
ساعت 17:00

دومین دمو عمومی Devil May Cry 5 در پیش است

5 از 5

بنا به اطلاعیه جدید کپ‌کام، دمو اول بازی DMC 5 در ایکس‌باکس وان حالا غیرفعال شده و دمو دوم، به زودی برای Xbox One و PS4 منتشر می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی کپ‌کام مدتی پیش، اولین نسخه از دمو عمومی بازی Devil May Cry 5 را منتشر کرد که البته این نسخه، به شکل انحصاری برای پلتفرم ایکس‌باکس وان در دسترس قرار داشت. بر همین اساس، این شرکت ژاپنی به تازگی اعلام کرده که از امروز این نسخه دیگر قابل دسترسی نیست، اما یک نسخه دمو دوم هم برای این بازی در پیش است که البته این مرتبه، بازیکنان هر دو پلتفرم Xbox One و PS4 امکان تجربه آن را خواهند داشت. گفتنی است که این دمو قرار است در ماه آینده میلادی در دسترس قرار بگیرد و کپ‌کام صحبتی درباره عرضه روی کامپیوتر نکرده است.

پیرامون نسخه دمو اول که برای Xbox One منتشر شد، البته آن دمو در حال حاضر دیگر در دسترس قرار ندارد. گفتنی است که طبق توضیح کپ‌کام، دمو اول برای بازیکنان جدید در دسترس قرار ندارد و اگر در گذشته این نسخه از بازی را دریافت کرده باشید، مجددا امکان دانلود و یا تجربه بازی را دارید. براساس توضیحات کپ‌کام، دمو دوم اما قرار است یک نسخه کاملا متفاوت و جدید نسبت به نسخه اول باشد و با توجه به اینکه قرار نیست تا ۷ فوریه (۱۸ بهمن) در دسترس قرار بگیرد، تقریبا یک ماه کامل با انتشار فاصله دارد. شما در ادامه می‌توانید پست اخیر کپ‌کام در حساب رسمی بازی در توییتر را هم مشاهده کنید.

یک تشکر ویژه از همه طرفدارانی که نسخه دمو Xbox One بازی DMC5 را دانلود و تجربه کردند! از امروز دیگر امکان دانلود این بازی وجود ندارد ولی اگر همچنان آن را روی سیستم خود داشته باشید همچنان قابل بازی است.

یک دمو جدید در ۷ فوریه برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در پیش است!

بازی «دویل می کرای 5» قرار است یک ماه پس از این دمو، در روز ۸ مارس ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.