نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 19 دی 1397
ساعت 09:30

Devil May Cry 5 حدودا ۱۵ ساعت طول دارد

5 از 5

بنا به صحبت‌های تازه کارگردان بازی Devil May Cry 5، این بازی می‌تواند طولانی‌ترین نسخه در این سری شناخته شود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام در ابتدای سال ۲۰۱۹، بازی Resident Evil 2 و در ادامه بازی Devil May Cry 5 را در صف عرضه دارد که هر دو آن‌ها نیز از عناوین شدیدا موردانتظار سال محسوب می‌شوند. پیرامون Devil May Cry 5، این بازی جدیدترین نسخه از این مجموعه پس از خاموشی چند ساله سری است، که قرار هم است یک دنباله مستقیم برای بازی چهارم سری باشد. در یک گزارش تازه پیرامون این بازی، اخیرا کارگردان یعنی Hideaki Itsuno در مصاحبه‌ای گفته که این بازی، برای تکمیل شدن حداکثر به ۱۵ ساعت زمان نیاز دارد.

بازی «دویل می کرای 5»، مثل عناوین قبلی این سری و به عنوان یک بازی اکشن، اغلب به زمان خیلی طولانی برای تکمیل نیاز ندارند و مثل بیشتر بازی‌های اکشن و خطی از این دست که بین ۸ تا ۱۲ ساعت زمان برای تکمیل نیاز دارند، نسخه جدید نیز تقریبا به همین شکل است. با این حال کارگردان بازی، اخیرا گفته که Devil May Cry 5 عنوانی است که برای تکمیل ممکن است به کمی زمان بیشتر نیاز داشته باشد.

صحبت‌های جدید در جریان یک جلسه پرسش و پاسخ کارگردان بازی Devil May Cry 5  یعنی Hideaki Itsuno در کره جنوبی مطرح شده که در یک بخش، او درباره مدت زمانی که برای تکمیل بازی وقت نیاز هست مورد سوال واقع شد. او به عنوان پاسخ گفته که با توجه به تست‌های داخلی سازندگان، آن‌ها انتظار دارند که این بازی به حدود ۱۵ ساعت زمان برای رسیدن به پایان نیاز داشته باشد.

در صورتی که این برآورد درست باشد، می‌توان گفت که DMC 5 طولانی‌ترین نسخه در کل این سری بازی خواهد بود. بر این اساس و در صورت ملاک قرار دادن وب‌سایت How Long to Beat، این بازی در مقایسه با همه عناوین عرضه شده در این سری طولانی‌تر خواهد بود. این یک خبر خوش برای طرفداران سری است، خصوصا با درنظر گرفتن اینکه این زمان، تنها برای تکمیل بازی برای مرتبه اول محاسبه شده و بازی‌های این سری، معمولا به خاطر پاداش‌های تکمیل و تجربه مجدد بازی در درجات سختی مختلف هم همواره محبوب بوده‌اند.

همان‌طور که اشاره شد، این بازی بعد از مدت‌ها خاموشی این سری عرضه می‌شود و در صورت درنظر گرفتن نسخه‌های اصلی، دویل می کرای 5 درواقع اولین نسخه شماره‌دار سری بعد از حدود ۱۰ سال است. در خبرهای دیگر پیرامون این بازی، کپ‌کام روز گذشته اعلام کرد که دمو اول بازی DMC 5 در ایکس‌باکس وان اینک غیرفعال شده و قرار است یک دمو جدیدتر، در روز ۷ فوریه (۱۸ بهمن) برای هر دو پلتفرم Xbox One و PS4 منتشر می‌شود.

بازی «دویل می کرای 5» قرار است یک ماه پس از این دمو، در روز ۸ مارس ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.