نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 19 دی 1397
ساعت 12:00

اضافه شدن Suppressed Sniper Rifle در بروزرسانی جدید Fortnite

0 از 5

شرکت اپیک گیمز اسلحه Suppressed Sniper Rifle را به بازی Fortnite در بروزرسانی اخیر اضافه کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت اپیک گیمز (Epic Games) سومین Content Update نسخه ۷.۱۰ عنوان بتل رویال Fortnite را امروز منتشر کرد. مهم‌ترین محتوای این آپدیت را می‌توان معرفی و اضافه شدن اسلحه تک تیرانداز جدید یعنی Suppressed Sniper Rifle را دانست. این اسلحه در هر دو نسخه‌های Epic و Legendary موجود و در لوت معمولی، صندوق‌ها، ماشین‌های فروش و همچنین Supply Drop‌ها در بازی بتل رویال قابل یافت است. پیرامون این اسلحه همچنین گفتنی است که در مقایسه با تک تیرانداز‌های قبلی، آسیب کمتر یا بیشتری وارد نمی‌کند اما وجود صدا خفه کن، به شما اجازه می‌دهد تا در نقشه مخفی باقی بمانید.

از دیگر تغییر جدید بزرگ در بازی فورتنایت می‌توان به تغییر عملکرد هواپیما X-4 Stormwing اشاره کرد؛ بازیکنان حالا آسیب کمتری (در حدود ۷۰ درصد) در هنگام برخورد با این هوایپما دریافت می‌کنند و در طرف دیگر، X-4 Stormwing در برخورد با ساختمان‌ها آسیب بیشتری (در حدود ۵۰ درصد) می‌بینند. همچنین گستره‌ی تیراندازی با اسلحه Machinegun هواپیما‌ها به طور قابل ملاحظه‌ای با افزایش همراه بوده است. آخرین تغییر در این وسیله نقلیه را می‌توان احتمال یافت شدن آن‌ها در محل‌های مشخص نقشه تلقی کرد که حال به جای ۱۰۰ درصد به ۸۰ درصد کاهش پیدا کرده است؛ این بدان معنی است که در ۲۰ درصد مواقع ممکن است، هواپیما در جایی که قبلا مشاهده کردید، نباشد. در آپدیت جدید، بخش The Block که در جریان مراسم گیم اواردز ۲۰۱۸ میلادی معرفی شد نیز تغییراتی به خود دیده و حال با منطقه ساخته شده توسط یکی از طرفداران به نام KojackNumber2 جایگزین شده است.

به علاوه در آپدیت جدید، اسلحه‌ The Six Shooter و همچنین نسخه‌های Uncommon، Common، و Rare از اسلحه Burst Assault Rifle از عنوان Fortnite حذف شده‌اند و دیگر در دسترس نخواهند بود. البته این به معنی حذف کلی اسلحه‌ها نیست و مانند بسیاری از آیتم‌های دیگر ممکن است در آینده دوباره بازگردند؛ اسلحه The Dual Pistols یکی از این آیتم‌ها بود که دوباره در نقشه بازی قابل یافت است. شما برای مشاهده دیگر تغییرات ایجاد شده در آپدیت جدید بازی می‌توانید به این لینک مراجعه فرمایید.

پیرامون عنوان فورتنایت، نسخه IOS بازی بنا به گزارش منتشر شده از سوی Sensor Tower، در سال ۲۰۱۸ میلادی توانسته مبلغی معادل ۴۵۵ میلیون دلار برای شرکت اپیک گیمز درآمدزایی کند. گزارش این وبسایت همچنین اشاره می‌کند که نسخه اندروید بازی که به طور کلی فروشگاه Play Store را نادیده گرفت، حتی توانسته مبلغی بیش‌تر از نسخه IOS سودآوری داشته باشد. در این میان، رقیب سنتی این بازی در مقابل یعنی PUBG Mobile روی گوشی‌های دارای سیستم‌عامل IOS فقط ۱۰۰ میلیون دلار کسب کرده است. بدون شک این میزان درآمدزایی برای فورتنایت بسیار چشمگیر است اما در مقایسه با درآمد نزدیک به ۸۰۰ میلیون دلاری بازی Pokemon Go در سال ۲۰۱۸، چیزی محسوب نمی‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.