نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 19 دی 1397
ساعت 10:00

بازی Metro Exodus دارای Photo Mode خواهد بود

0 از 5

کمپانی دیپ سیلور ساعاتی پیش خبر داد که حالت Photo Mode در هنگام عرضه بازی Metro Exodus در دسترس خواهد بود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی دیپ سیلور (Deep Silver) و استودیو 4A گیمز (4A Games) اعلام کردند که حالت Photo Mode، بخشی از بازی Metro Exodus در هنگام عرضه خواهد بود. جزییات زیادی از ویژگی‌های این حالت در این بازی شوتر/تیراندازی منتشر نشده اما به نظر می‌رسد این حالت برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

گفته می‌شود که کاربران نسخه کامپیوتر بازی Metro Exodus می‌توانند از ابزار Ansel شرکت انویدیا برای ثبت تصاویر خود استفاده کنند. این ابزار آزادی عمل زیادی در اختیار کاربران می‌گذارد و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا تصاویر زیبایی را از طریق جابه‌جایی دوربین بازی، تغییر عمق میدان و بسیاری ویژگی‌های دیگر در وضوح 4K یا حتی بالاتر، ثبت کنند. از طرفی دیگر چندی پیش تایید شد که بازی Metro Exodus از تکنولوژی Real-Time Ray Tracing کارت‌های گرافیک نسل جدید انویدیا پشتیبانی می‌کند و همین امر، باعث می‌شود که انتظار تصاویری فوق‌العاده‌تر از نسخه کامپیوتر بازی نسبت به دیگر پلتفرم‌ها داشته باشیم.

«جان بلاچ» تهیه کننده اجرایی بازی Metro Exodus در استودیو 4A گیمز به تازگی در بیانیه‌ای درباره وجود حالت Photo Mode در بازی گفته است:

حالت Photo Mode یکی از ویژگی‌هایی بوده که بیشترین درخواست برای وجود آن در بازی Metro Exodus از سوی طرفدارن سری مترو مطرح شده است. این حالت نسبتا کم در بازی‌های شوتر/تیراندازی دیده می‌شود و اما تیم توسعه [استودیو 4A گیمز] مصمم به استفاده از این حالت در بازی بود تا به طرفداران سری این امکان را دهند تا داستان‌های خود از خرابه‌های روسیه را ثبت کنند.

بازی Metro Exodus که چندی پیش به صورت رسمی اعلام شد که ساخت آن به پایان رسیده یا به اصطلاح گلد شده، قرار است در تاریخ ۲۶ام بهمن‌ماه ۹۷ (۱۵ فوریه ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود؛ این در حالی است که عرضه بازی در ابتدا برای تاریخ سوم اسفند (۲۲ فوریه) برنامه‌ریزی شده بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.