نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 20 دی 1397
ساعت 11:00

توضیحات FromSoftware درباره عدم وجود حالت چندنفره آنلاین در Sekiro: Shadows Die Twice

0 از 5

به تازگی یکی از اعضای استودیو فرام سافتور در مصاحبه اخیر خود از دلایل عدم وجود بخش چندنفره آنلاین در بازی Sekiro: Shadows Die Twice صحبت کرده است.

شور و شوق طرفداران استودیو فرام سافتور (From Software) و بازی‌های اکشن ماجراجویی با نزدیک شدن به تاریخ عرضه رسمی عنوان موردانتظار Sekiro: Shadows Die Twice بیشتر و بیشتر می‌شود. در حالی که شکل کلی عنوان Sekiro شباهت زیادی به ساخته‌های قبلی استودیو فرام سافتور دارد اما در ماه ژوئن سال گذشته میلادی بود که اعلام شد یکی از عناصر محبوب بازی‌های Dark Souls و Bloodborne یعنی بخش چندنفره آنلاین در این بازی وجود نخواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ و شماره جدید از مجله ماهانه وبسایت گیم اینفورمر، استودیو توسعه دهنده ژاپنی توضیحاتی درباره عدم وجود این ویژگی در Sekiro: Shadows Die Twice ارائه کرده است.

«یاسوهیرو کیتاو» (Yasuhiro Kitao)، مدیر بازاریابی و ارتباطات استودیو فرام سافتور، به تازگی به مصاحبه‌ای با وبسایت گیم اینفورمر نشسته و جزییاتی از عنوان اکشن ماجراجویی و نقش آفرینی آینده این استودیو به اشتراک گذاشته است. وقتی که درباره دلایل عدم وجود حالت چند نفره آنلاین در بازی Sekiro: Shadows Die Twice از کیتاو سوال شد، وی در پاسخ توضیح داد که این موضوع آزادی عمل بیشتری برای ساخت مکان‌های مختلف بازی در اختیارشان می‌گذارد، بدون اینکه نگران نحوه تعامل بازیکنان با یکدیگر در این محیط‌ها باشند.

[با عدم وجود حالت چندنفره آنلاین در بازی] ما هنگام ساخت محیط‌های مختلف، دیگر مجبور نیستیم تا نحوه تعامل بازیکنان با یکدیگر در این نقشه‌ها یا چگونگی سواستفاده آن‌ها از این نقشه‌ها به وسیله همکاری یا موارد مشابه، در نظر بگیریم. در واقع این موضوع به ما اجازه می‌دهد که تمرکز بیشتری روی تجربه بازیکن کنیم و به طور کلی، بیشتر به بخش‌هایی که با ساخت یک بازی دارای عناصر چندنفره آنلاین محدود می‌شوند، بپردازیم.

در حالی که استودیو فرام سافتور پیش از این تایید کرده است که Sekiro: Shadows Die Twice عنوانی کاملا تک نفره است، به نظر می‌رسد که در آینده ممکن است شاهد بازی‌های چندنفره دیگری از سوی این استودیو باشیم. یاسوهیرو کیتاو در ادامه مصاحبه خود با گیم اینفورمر افزود:

ما در استودیو فرام سافتور عاشق عناصر آنلاین و چندنفره هستیم و مانند بسیاری افراد دیگر، ما نیز دوست داریم شخصیت‌های خود را خودمان خلق کنیم. ما امیدواریم بازیکنان نگاهی به پروژه‌های آینده ما داشته باشند؛ جایی که ممکن است دوباره به سراغ ساخت آن دسته از بازی‌ها [با عناصر چندنفره آنلاین] برگردیم. در حال حاضر اما بازی Sekiro: Shadows Die Twice عنوانی جدا از این دسته و خاص محسوب می‌شود.

From Software همچنین تایید کرد چون بازی Sekiro: Shadows Die Twice از بخش چندنفره آنلاین برخوردار نیست، بنابراین بازیکنان می‌توانند هر زمان که خواستند بازی خود را متوقف کرده یا به اصطلاح Pause کنند. البته اگر فکر می‌کنید که این موضوع بازی را برایتان آسان‌تر خواهد کرد، سخت در اشتباه هستید؛ چرا که فرام سافتور در ادامه اعلام کرد که در پی عدم وجود بخش چندنفره آنلاین، تمامی محیط‌ها و باس‌های عنوان Sekiro به طوری ساخته شده‌اند تا تجربه چالش برانگیزی را برای یک بازیکن فراهم کنند. حتی «هیدتاکا میازاکی» (Hidetaka Miyazaki)، کارگردان بازی Sekiro: Shadows Die Twice و رئیس فرام سافتور نیز تایید کرده بود که این عنوان به احتمال بسیار چالش برانیگزتر و سخت‌تر از عناوین قبلی استودیو خواهد بود.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ دوم فروردین‌ماه ۹۷ (۲۲ مارس ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و همچنین، دارای یک نسخه مخصوص کالکتور‌ها خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.