نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 09 بهمن 1397
ساعت 09:00

بروزرسانی اخیر Spider-Man دو لباس جدید به بازی اضافه می‌کند

4.5 از 5

استودیو اینسامنیاک گیمز به تازگی بروزرسانی جدیدی برای عنوان Spider-Man منتشر کرده که دو لباس مرتبط با گروه چهار شگفت انگیز به بازی اضافه می‌کند.

بازی Spider-Man پر از لباس‌های مختلف برای مردعنکبوتی است اما استودیو اینسامنیاک گیمز و شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ و طبق وعده‌ای که پیش‌تر داده بودند، از دو لباس دیگر برای این عنوان انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴ رونمایی کردند. این لباس‌ها Bombastic Bag-Man و Future Foundation نام داشته و شما هم‌اکنون می‌توانید با دریافت بروزرسانی ۱.۱۴ بازی، به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

هر دو لباس‌های Bombastic Bag-Man و Future Foundation مربوط به زمانی می‌شوند که مردعنکبوتی با گروه چهار شگفت انگیز همکاری داشته است؛ لباس Bombastic Bag-Man یادآور زمانی است که مردعنکبوتی لباس خود را بدون ماسک در مرکز فرماندهی چهار شگفت انگیز پیدا می‌کند و مجبور می‌شود تا از یک کیسه کاغذی برای پنهان کردن هویت خود استفاده کند. لباس Future Foundation نیز مربوط به زمانی می‌شود که گروه چهار شگفت انگیز میزبان اعضای جدیدی از جمله خود مردعنکبوتی می‌شود. در ادامه می‌توانید تصاویری از این دو لباس مشاهده نمایید:

Spider Man fantastic four suits1

لباس Bombastic Bag-Man

Spider Man fantastic four suits1

لباس Future Foundation

عنوان Spider-Man یکی از برترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ میلادی بود که طبق آخرین گزارش منتشر شده از سوی شرکت سونی، توانست بیش از نه میلیون نسخه فروش کند. البته این آمار، فروش بازی تا انتهای ماه نوامبر را در برمی‌گیرد؛ بنابراین ممکن است که فروش کلی بازی تاکنون از مرز ۱۰ میلیون نسخه عبور کرده باشد. فروش فوق‌العاده بازی Spider-Man در نهایت آن را به ششمین عنوان پرفروش سال ۲۰۱۸ میلادی در آمریکا شمالی تبدیل کرد و این در حالی است که بازی فقط به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.