نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 09 بهمن 1397
ساعت 15:00

سه میلیون نسخه فروش در هفته اول عرضه Resident Evil 2

5 از 5

کپ‌کام اخیرا آمارهای مختلفی از بازی Resident Evil 2 و سری بازی رزیدنت اویل را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Resident Evil 2 از جهات مختلف، یک موفقیت بزرگ برای کپ‌کام بود و بازی غیر از استقبال فوق‌العاده از جانب طرفداران، با واکنش‌های بسیار عالی هم از دید منتقدین مواجه بوده است. در همین رابطه، این کمپانی ژاپنی به تازگی اولین آمارهای فروش از بازی را هم به اشتراک گذاشته است؛ بر این اساس، کپ‌کام در طول هفته اول عرضه Resident Evil 2، سه میلیون نسخه از آن را در سطح جهان عرضه کرده است.

در آمارهای جالب دیگر، Capcom داده‌های مجموع و کلی از فروش همه عناوین سری Resident Evil را هم بروزرسانی کرده که بر این اساس، این مجموعه که لقب «پرفروش‌ترین محصول کپ‌کام» را هم در اختیار دارد، از زمان عرضه اولین نسخه بازی در سال ۱۹۹۶ تاکنون، موفق به فروش ۸۸ میلیون نسخه شده است. غیر از این آمار، کپ‌کام داده‌های فروش برای بازی Resident Evil 7 را هم بروز کرده که حالا، این بازی رسما به فروش ۶ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کرده است.

بازی Resident Evil 2 که چند روز پیش منتشر شد، نسخه بازسازی شده از عنوانی به همین نام است و به عنوان مقایسه، باید گفت که نسخه اورجینال Resident Evil 2 (عرضه ۱۹۹۸) موفق شده بود در کل دوره فروش خود، به فروش ۴٫۹۶ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند. با در نظر گرفتن فروش هفته اول ۳ میلیون نسخه‌ای برای نسخه بازسازی، می‌توان گفت که Resident Evil 2 Remake کاملا استعداد دست یابی به آمار فروش بازی اورجینال را دارد. همچنین آمار فروش فوق‌العاده هفته اول برای این بازی چندان هم سورپرایزکننده نیست، و باید به خاطر داشت که نسخه دمو عمومی "1-Shot Demo" هم پیش از این، با ۴٫۷ میلیون دانلود مواجه بود؛ آماری که نشان‌دهنده وجود مخاطبان مشتاق برای این بازی است.

پیرامون دوره فروش موثر، کپ‌کام قبل از این هم اظهار امیدواری کرده بود که نسخه بازسازی Resident Evil 2 بتواند مثل بازی هفتم این سری، از دوره فروش طولانی برخوردار شود. در همین رابطه، این شرکت برنامه‌هایی هم برای عرضه محتواها و بسته‌های الحاقی پس از عرضه نیز دارد. اولین بسته الحاقی در این زمینه نیز با نام «The Ghost Survivors»، قرار است در روز ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) و به صورت رایگان برای این بازی منتشر شود.

بازی Resident Evil 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.