نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 25 بهمن 1397
ساعت 17:00

فروش بازی Resident Evil 7 از شش میلیون نسخه عبور کرد

کمپانی کپکام از عبور فروش بازی Resident Evil 7 از شش میلیون نسخه خبر داد.

0 از 5

کمپانی کپکام در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، به تازگی لیست بازی‌های Platinum خود را بروزرسانی کرده است؛ این لیست شامل تمامی بازی‌های منتشر شده توسط کمپانی ژاپنی می‌شود که به ترتیب آمار فروش رتبه بندی شده‌اند. طبق این لیست، بازی‌های Resident Evil حتی در بدترین شرایط نیز جزو پرفروش‌ترین‌های این کمپانی هستند؛ برای روشن شدن این موضوع فقط کافی است نگاهی به آمار فروش نسخه‌های Resident Evil 5 و Resident Evil 6 بیاندازید که با وجود اینکه از نظر طرفداران بدترین بازی‌های این فرانچایز وحشت و بقا هستند اما با این حال، در صدر پرفروش‌ترین‌های سری قرار دارند.

بازی Resident Evil 5 بعد از عنوان Monster Hunter World، همچنان دومین محصول پرفروش کپکام، با فروش جهانی ۱۱ میلیون نسخه‌ای است. نسخه اورجینال این بازی توانست ۷.۴ میلیون نسخه فروش کند، عرضه نسخه Gold Edition نیز با فروش ۲.۳ میلیون نسخه‌ای همراه بود و در نهایت، عرضه بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منجر به فروش ۱.۳ میلیون نسخه دیگر شد. بازی Resident Evil 6 همچنان روی فروش ۸.۸ میلیون نسخه‌ای گیر کرده است؛ از این آمار، حدود ۱.۶ میلیون نسخه مربوط به فروش بازی روی کنسول‌های نسل هشتمی می‌شود. در این بین، بازی Resident Evil 7 که طبق آخرین گزارش منتشر شده در ماه آوریل ۲۰۱۸، نزدیک به ۵ میلیون نسخه فروش را تجربه کرده بود، حال در گزارش اخیر، فروش کلی آن حدود ۶.۱ میلیون نسخه اعلام شده است.

در پایان گفتنی است که آخرین نسخه منتشر شده از سری رزیدنت ایول یعنی Resident Evil 2 Remake عملکرد فوق‌العاده به لحاظ فروش دارد و طبق آخرین گزارشات، حدود ۳ میلیون نسخه از آن به فروشگاه‌های سراسر جهان ارسال شده است. این بازی برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.