نویسنده: آرمین صیامی زاده جمعه، 26 بهمن 1397
ساعت 13:39

تردید اسکوئر انیکس درمورد عرضه‌ی محتوای اضافه‌ی Dragon Quest XI

این کمپانی هنوز تصمیمی برای عرضه‌ی محتوای سوئیچ بازی برای PS4 و PC نگرفته

0 از 5

طی آخرین برنامه‌ی Nintendo Direct، خبر عرضه‌ی Dragon Quest XI Definitive Edition برای نینتندو سوئیچ، یک سال پس از انتشار آن برای PC و PS4، تأیید شد. این نسخه‌ی بازی همراه محتوای جدید عرضه می‌شود اما ظاهراً احتمال عرضه‌ی این محتوا برای نسخه‌ی PS4 و PC بازی نیز وجود دارد.

آقای Takashi Mochizuki از Wall Street Journal گفت‌وگویی با کمپانی اسکوئر انیکس داشته و طی آن درباره‌ی احتمال عرضه‌ی محتوای جدید نسخه‌ی Definitive Edition برای PC و PS4 بازی سوال پرسیده؛ ظاهراً آن‌ها در این مورد هنوز تصمیم قطعی‌ای نگرفته‌اند.

Dragon Quest XI Definitive Edition در کنار شکل سه‌بعدی خود که روی PS4 و PC شاهدش بودیم، حالت دوبعدی را که یادآور نسخه‌های قدیمی این سری است و برای 3DS عرضه شده بود را نیز همراه خود دارد، به علاوه‌ی موسیقی ارکسترال، قابلیت سریع‌ کردن سرعت مبارزات بازی، دوبله‌ی ژاپنی و انگلیسی و برخی امکانات دیگر. همچنین چندین بخش داستانی جدید به بازی اضافه شده که به داستان شخصیت‌های فرعی بازی می‌پردازد و آن‌ها را بیش از پیش شخصیت‌پردازی می‌کند.

Dragon Quest XI Definitive Edition پاییز امسال در آمریکای شمالی و اروپا برای نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد؛ برای دنبال کردن اخبار مربوط به آن همراه بازی‌مگ باشید؛ نقد بازی را می‌توانید در اینجا بخوانید و برای دانلود موسیقی متن آن نیز روی این لینک کلیک کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.