نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 07 اسفند 1397
ساعت 14:00

تاریخ عرضه آپدیت جدید و ماد نیو گیم پلاس AC Odyssey مشخص شد

تاریخ انتشار آپدیت بزرگ Assassins Creed Odyssey و فهرست ویژگی‌های آن فاش شد

3 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت به تازگی فهرست کامل تغییرات و ویژگی‌های جدید، که قرار است از طریق آپدیت 1.1.4 به بازی Assassin's Creed Odyssey اضافه شود را منتشر کرده است. گفتنی است که این بروزرسانی قرار است در ادامه امروز ۲۶ فوریه (۷ اسفند) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC در دسترس قرار بگیرد.

با توجه به فهرست بلندبالایی که این شرکت درباره آپدیت جدید منتشر کرده، Assassin's Creed Odyssey  به زودی میزبان تغییرات و بروزرسانی‌های زیادی خواهد بود. با این حال مهم‌ترین تغییر، مربوط به اضافه شدن ویژگی New Game Plus است که یکی از قدیمی‌ترین خواسته‌های بازیکنان حتی از زمان اوایل عرضه بازی است. گفتنی است که ویژگی «نیو گیم پلاس»، البته از قبل از عرضه نیز به عنوان یکی از ویژگی‌های تایید شده برای بازی مطرح شده بود. پیرامون استفاده از این ماد، یوبی‌سافت گفته که بازیکنان باید در کمپین داستانی اصلی بازی، حتما خط داستانی «Family Quest Line» را تکمیل کرده باشند. Family Quest Line درواقع طولانی‌ترین خط داستانی در کمپین اصلی بازی است. بازیکنان پس از تکمیل این سری از کوئست‌ها، می‌توانند گزینه New Game Plus را در منوی اصلی و بین دو گزینه Load و Options مشاهده کنند.

به گفته یوبی‌سافت بازیکنان از طریق ماد نیو گیم پلاس، به ابتدای خط داستانی بازی برمی‌گردند با این حال همه پیشرفت‌ها در بخش‌هایی نظیر تجهیزات زره و اسلحه‌ها، اسب‌ها، ارتقاهای مرتبط با کشتی و نیزه، مهارت‌ها، پول و همه مواد اولیه کسب شده برای کرفت کردن را از ابتدای این ماد همراه خواهند داشت. همچنین امکان انتخاب مجدد میان دو شخصیت Kassandra و Alexios نیز از شروع بازی جدید تایید شده است. غیر از این موارد، اشاره شده که ۱۰ مدل فریم تزئینی برای بخش Photo Mode نیز به بازی اضافه می‌شود. ایجاد بروزرسانی در بخش دسترسی‌پذیری بازی و برای مثال امکان سفارشی‌سازی اینکه زیرنویس‌های بازی به چه شکل نمایش داده شوند نیز از دیگر ویژگی‌های آپدیت جدید است. این بازی، به زودی و در روز ۵ مارس (۱۴ اسفند) نیز میزبان سومین اپیزود بسته الحاقی Legacy of the First Blade یعنی Bloodline است، و یکی دیگر از تغییرات آپدیت 1.1.4، بهینه‌سازی و اضافه کردن پشتیبانی از همین اپیزود خواهد بود.

بیشتر موارد اشاره شده در Patch Note این آپدیت، به بهینه‌سازی و متعادل‌سازی بیشتر اشاره دارد و همچنین حدود ۵۰ مورد فیکس شدن باگ‌های مختلف نیز از طریق این آپدیت انجام می‌گیرد. شما می‌توانید فهرست کامل این تغییرات را در وب‌سایت یوبی‌سافت مشاهده کنید. در دیگر خبرها پیرامون این سری اخیرا شایعه‌ای نیز منتشر شده، که ادعا می‌کند نسخه بعدی مجموعه قرار است در سال ۲۰۲۰ عرضه شود و وقایع آن نیز در روم جریان خواهد داشت.

بازی «اساسینز کرید اودیسه»، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از این بازی را نیز در اینجا مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.