نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 15 اسفند 1397
ساعت 21:30

جزئیات آپدیت Operation Burnt Horizon بازی Rainbow Six Siege

با توجه به عرضه Burnt Horizon، فهرست کامل تغییرات این بروزرسانی منتشر شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت به تازگی بروزرسانی موردانتظار Operation Burnt Horizon را برای بازی Rainbow Six Siege در دسترس قرار داده که اولین محتوای قابل بازی بزرگ در قالب آپدیت سال چهارم این بازی است. سایز حجم دیتای این بروزرسانی رایگان در پلتفرم کامپیوتر ۵۴ گیگابایت، در ایکس‌باکس وان ۳۸ گیگابایت و در پلی‌استیشن 4 نیز ۳۳ گیگابایت می‌باشد.

لوکیشن Burn Horizon در استرالیا قرار دارد که بواسطه این آپدیت، دو اپراتور جدید (به نام‌های Gridlock و Mozzie)، یک نقشه Outback، طیف بزرگی از آیتم‌ها و المان‌های تزئینی، فیکس‌های مرتبط با متعادل‌سازی و بهبود گیم‌پلی و بسیاری ویژگی دیگر، پس از نصب این آپدیت در بازی اعمال می‌شود. شما در ادامه می‌توانید خلاصه تغییرات و ویژگی‌های  جدیدی که در این آپدیت وجود دارد را مشاهده کنید. همچنین برای مطالعه فهرست کامل تغییرات، می‌توانید به وب‌سایت رسمی بازی مراجعه کنید.

 

دو اپراتور جدید:

  • Gridlock: یک اپراتور هجومی - دارای گجت مخصوصی به نام Trax Stingers برای کنترل نقشه و قفل محیط
  • Mozzie: یک اپراتور دفاعی - دارای گجت مخصوصی به نام Pest Launcher برای جلوگیری از اقدام مهاجمین در پیدا کردن موقعیت رقیب

 

نقشه جدید:

  • Outback: یک نقشه با الهام از محیط‌های بیابانی استرالیا که از سه بخش the Garage، the Motel و the Restaurant تشکیل شده است. هر کدام از این محوطه‌ها فقط با یک در به یکدیگر متصل هستند؛ با این حال امکان تخریب دیوار و ایجاد مسیرهای جدید هم وجود دارد. همچنین این نقشه از نظر ابعاد نیز در دسته نقشه‌های متوسط قرار می‌گیرد.

 

پلی‌لیست‌های جدید:

  • Newcomer Playlist: این یک پلی‌لیست جدید است که بواسطه این اپدیت به بازی اضافه می‌شود، و تمرکز آن روی بازیکنان تازه‌وارد است. این پلی‌لیست برای بازیکنان پایین‌تر از سطح ۵۰ درنظر گرفته شده تا این افراد از طریق آن با اصول اولیه بازی آشنا شوند. نقشه‌های Chalet، Bank و Consulate به عنوان نقشه‌های کلاسیک بازی در این بخش قابل بازی هستند.
  • The Casual playlist: این پلی‌لیست حالا نقشی از نوع واسطه و سطح میانی برای پلی‌لیست‌های Newcomer و Ranked را ایفا می‌کند؛ این موضوع هم از طریق سه تغییر صورت می‌گیرد: مدافعین پیش از اینکه اپراتورهای خودشان را انتخاب کنند، از موقعیت مناطق بمب مطلع می‌شوند. مهاجمین حالا به صورت تک به تک امکان انتخاب محل  spawn خود را دارند. Action phase نیز حالا تا مدت ۳:۳۰ طول می‌کشد. همچنین پلی‌لیست Ranked نیز حالا برای ورود، به حداقل سطح ۳۰ نیاز دارد.

 

موارد تزئینی/ست‌های جدید:

  • Hibana Elite Set: ست پوششی و لباس برای اپراتور Hibana شامل یک یونیفورم رزمی، انیمیشن پیروزی جدید، کارت اپراتور، اسکین گجت برای X-Kairos و چند اسکین جدید برای اسلحه‌ها.
  • طیف متنوعی از اسکین‌های مختلف Burnt Horizon برای همه اسلحه‌ها

 

گیم‌پلی:

  • Lean Spam Camera Placement: بهبود در نحوه قرارگیری دوربین. حالا دوربین از بخش وسط سر اپراتور دیده می‌شود. پیش از این دوربین در بخش جانبی سر قرار داشت.
  • بهبود در انیمیشن‌ها از جمله انیمیشن دویدن که براساس بازخوردها ساخته شده و باعث طبیعی‌تر شدن این حالت از گیم‌پلی می‌شود.

 

Advanced Deployment:

  • این بخش شامل اضافه شدن و آزمایش یک گجت جدید به نام Advanced Gadget Deployment است که به همه بازیکنان تعلق می‌گیرد، و گزینه‌های بیشتری برای کنترل اپراتورها دارد.

 

MMR Rollback:

  • در Match Making and Rating و زمان بن شدن یک اپراتور متقلب، امتیازات کسب و از دست داده شده مجددا محاسبه می‌شدند. در این گونه Season ها حالا امتیازی بالاتر از حداکثر امتیاز کسب شده MMR در آن Season به بازیکن تعلق نمی‌گیرد.

 

آپدیت همچنین شامل چندین مورد فیکس از نوع متعادل‌سازی و بالانس در بخش‌های مختلف نیز هست.

 

بازی Rainbow Six Siege هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: اسفند 1394
    نظرها: 45
    تشکر: 15
    تشکرشده: 73
    کنسول‌های بازی:

    یوبی سافت عملا با این بروزرسانی ها نسخه ی جدیدی از بازی عرضه میکنه. نسخه ای که نیازی به موتور گرافیکی جدید و هزینه ی توزیع و انتشار نداره و با سیزن پس های سالانه هم بخوبی پول سازی میکنه. شاید ea games هم باید با بتلفیلد ۵ همینطور رفتار میکرد. بتلفیلد ۱ رو با یک بروزرسانی جدید ارتقا میداد تا هم برای بازیکن ها توقع تجربه ی یک بازی کاملا جدید ایجاد نمیشد که توی ذوقشون بخوره و هم بازیکن های بتلفیلد ۱ به ۵ میامدن تا گروه بازیکن ها پر تعدادتر بشه.

    ‏مهمان و ‏NERFEDPEDI13 از این نوشته تشکر کرده‌اند.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.