نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 16 اسفند 1397
ساعت 20:00

معرفی بازی Cricket 19 برای کنسول‌های نسل فعلی

بازی Cricket 19 برای پلتفرم‌‎های PS4 ،Xbox One ،PC و سوییچ معرفی شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی «بیگ انت» (Big Ant) واقع در شهر ملبورن استرالیا، بازی Cricket 19 را برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One ،PC و نینتندو سوییچ معرفی کرد. به گفته‌ی استودیوی بیگ انت، این بازی با همکاری هیئت کریکت انگلستان و ولز در دست ساخت قرار دارد و به مجموعه بازی «کریکت» (Cricket ) که پیش از این ساخته شده‌اند وفادار خواهد بود.

عنوان Cricket 19 شامل کلیه‌ی تیم‌ها و استودیوهایی است که در دنیای واقعی شاهد آن‌ها هستیم. از دید گیم‌پلی، استودیوی بیگ انت قول داده که با تقویت قابل توجهی در زمینه هوش مصنوعی این سری بازی روبرو خواهیم بود تا با عنوانی واقعی‌تر از هر زمان دیگر روبرو باشیم. «سناریو» (scenario)، حالت جدیدی در عنوان Cricket 19 خواهد بود که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به تجربه‌ی لحظات تاریخی مسابقات کریکت بپردازند. حالت «Career» هم در این عنوان حضور خواهد داشت که با تقویت قابل توجهی مواجه خواهد بود؛ به گفته‌ی بیگ انت، سرتیتر خبرهای موجود در داخل بازی، برروی عملکرد شما در حالت Career تاثیر گذار خواهند بود.

Cricket 19 اولین عنوان از سری خود است که برای کنسول نینتندو سوییچ هم عرضه خواهد شد. «راس سایمنز» (Ross Symons) به عنوان مدیر عامل استودیوی بیگ انت در رابطه با این بازی اعلام کرد:

ما دارای طرفداران فعال و صبوری هستیم. بسیاری از بازیکنان ما، ساعت‌های بسیاری را جهت اجرای عناوین پیشین سپری کرده‌اند؛ بازی Cricket 19 براساس تجربه این بازیکنان ساخته شده است. این عنوان تمام خواسته‌های شما را برآورده خواهد کرد، چه شما بدنبال لذت بردن از یک دوره کریکت حرفه‌ای باشید که شما را از حضور در تیم‌های کوچک به حضور در تیم ملی می‌کشاند، یا آنکه تنها با دوستان خود، بازی‌هایی را در سطح مبتدی اجرا کنید.

در ساخت عنوان Cricket 19، استودیوی انگلیسی «ماکزیمم گیمز» (Maximum Games) هم با بیگ انت همکاری خواهد داشت؛ «استیو پاول» (Steve Powell) به عنوان رئیس استودیوی ماکزیمم گیمز در بیانیه‌ای اعلام کرد:

Cricket 19، عنوانی با جزئیات شبیه سازی قابل توجه است، جزئیاتی که تاکنون هرگز ندیده‌اید.

نسخه‌ی PC عنوان Cricket 19 از طریق استیم در دسترس قرار خواهد گرفت و مدتی پس از عرضه‌ی نسخه‌های PS4 ،Xbox One و نینتندو سوییچ آن در ماه می امسال، عرضه خواهد شد. در آینده جزئیات بیشتری از گیم‌پلی، ویژگی‌ها و جزئیات این بازی به اشتراک گذاشته خواهد شد. در ادامه شاهد تصاویری از Cricket 19 خواهید بود:

فرشاد | اخبار | 07/03/2019
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.