نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 16 اسفند 1397
ساعت 21:30

دسترسی به حالت Rush بازی Battlefield 5 برای مدتی محدود

حالت Rush بازی Battlefield 5 برای مدت زمان محدودی در دسترس قرار گرفت

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ آخرین رویداد از آپدیت Lightning Strikes بازی Battlefield 5 به نام Unstoppable Force هم اکنون برای بازیکنان نسخه‌های PS4 ،Xbox One و PC این عنوان در جریان است و حالت محبوب Rush را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد؛ دسترسی به این حالت کلاسیک در سه نقشه و به مدت محدودی امکان‌پذیر خواهد بود.

از هم اکنون تا تاریخ 20 مارس (برابر با 29 اسفند ماه سال 1397)، بازیکنان قادر خواهند بود تا از طریق حالت Rush، در سه نقشه‌ی Twisted Steel ،Narvik و Devastation حاضر شوند؛ این حالت شامل دو تیم متشکل از 16 نفر است که کنترل قسمت‌هایی از نقشه بازی را بر عهده دارند؛ تیم مهاجم وظیفه دارد تا مواد منفجره را در دو نقطه از نقشه قرار دهد و تیم مدافع، باید از نصب این مواد منفجره جلوگیری کند.

رویداد Unstoppable Force بازی Battlefield 5 شامل دو چالش هفتگی هم می‌شود که هر یک از آن‌ها وظایف مختلفی را به بازیکنان محول می‌کنند. در صورت تکمیل کلیه‌ی وظایف، به دو هواپیمای Mosquito FB Mk VI و Ju-88C دسترسی خواهید یافت. اولین چالش هفتگی از تاریخ 7 تا 14 مارس (برابر با 16 تا 23 اسفند ماه)، و دومین چالش از تاریخ 14 تا 21 مارس (برابر با 23 تا اسفند ماه تا اول فروردین ماه) در جریان خواهند بود.

در کنار ارائه‌ی حالت محبوب Rush، استودیوی «دایس» (DICE) اخیراً اقدام به ارائه‌ی پچی برای بازی Battlefield 5، برروی کلیه‌ی پلتفرم‌ها نموده است که منجر به بهبود برخی از مشکلات بازی می‌شود.

عنوان Battlefield 5 امتیاز 8 از 10 را در نقد و بررسی بازی‌مگ بدست آورد؛ فردین باقریان در مورد این بازی نوشت:

شاید در اولین نگاه بتلفیلد 5 را یک کپی ناقص از بتلفیلد 1 بدانید اما مطمئن باشید که بعد از تجربه آن، نظرتان کاملاً متفاوت خواهد بود. مشخصاً دایس تمامی توان خود را برای ایجاد تغییر در ریشه بازی بکار گرفته و البته نتیجه کار نیز مثبت بوده است. تغییراتی که در عین لذت بخش بودن سختی خاصی را نیز به بازی اضافه کرده و همچنان هیجان و حماسه بتلفیلد را به دوش خود می‌کشد. اما از سوی دیگر عجله برای انتشار بازی ضربه بزرگی به پیکر محتوای آن زده است و با محصولی ناقص طرف هستیم که در آینده و با توجه به شناختی که از دایس داریم، امیدواریم تا برطرف شود.

فرشاد | اخبار | 07/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.