نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 16 اسفند 1397
ساعت 22:30

حضور سلاح Evans Repeater در بازی Red Dead Online

سلاح جدیدی به بازی Red Dead Online اضافه شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ آپدیت جدید بازی Red Dead Online یکی از سلاح‌های محبوب بازی Red Dead Redemption، به نام Evans Repeater را به این عنوان اضافه می‌کند؛ مکانیزم استفاده از این سلاح بسیار ساده است، اسلحه را مسلح و ماشه را بکشید و این کار را مجدداً تکرار کنید!

Evans Repeater یکی از سلاح‌های محبوب شخصیت John Marston در بازی Red Dead Redemption بود؛ با آنکه این سلاح بُرد کمی دارد اما درصد تخریب بالای آن، Evans Repeater را به سلاح مفیدی در برابر دشمنان تبدیل کرده است، چراکه قابلیت حمله به آنان را حتی در صورت سنگر گیری فراهم می‌کند؛ همچنین قابلیت سفارشی سازی این سلاح در بازی Red Dead Online وجود خواهد داشت.

در کنار اضافه شدن سلاح Evans Repeater، اتاق رویداد آزاد Fool's Gold هم از طریق این آپدیت به بازی اضافه خواهد شد؛ این اتاق به بازیکنان اجازه خواهد داد تا برای بدست آوردن طلای خام، با یکیدیگر به رقابت بپردازند اما با پیشرفت در بازی، شما تبدیل به هدف قابل توجهی برای سایر بازیکنان خواهید شد. برخی از ویژگی‌های اتاق رویداد آزاد عبارتند از:

  • دست‌های سرد مرده: مبارزه با یک هدف برای مدت زمان طولانی.
  • چالش‌های رقابتی: بدست آوردن بیشترین امتیاز در یک رقابت تصادفی؛ چالش‌های انتخابی شامل مدت زمان محدودی می‌شوند (این چالش‌ها شامل Bow ،Headshot ،Horseback ،Longarm و Sidearm Kill می‌شوند.).
  • Dispatch Rider: اولین کسی باشید که اسب را به مقصد تعیین شده می‌رساند.
  • پادشاه قلعه: در یک رقابت، کنترل بخشی از قلعه را بدست آورید و درون آن زنده بمانید؛ کسی که با توجه به منطقه تحت کنترل، بتواند مدت زمان بیشتری زنده بماند، برنده خواهد بود.
  • استاد کمان: در مدت زمانی محدود، بیشترین امتیاز را در هدف گیری بدست آورید.

کلیه‌ی بازیکنان عنوان Red Dead Online، بسته‌ی قابل توجهی از آیتم‌ها و مهمات را بدست خواهند آورد؛ قابلیت دستیابی به این بسته‌ها، از طریق هر Post Office یا Camp's Lockbox ممکن خواهد بود.

هر بازیکنی که بتواند پنج چالش روزانه را از امروز تا تاریخ 11 مارس (برابر با 20 اسفند ماه) تکمیل کند، یک Spinner ویژه در هفته‌ی آینده بدست خواهد آورد؛ از این Spinner می‌توان در بدست آوردن سایز‌های مختلف ماهی استفاده کرد (بدون پاره شدن طناب).

فرشاد | اخبار | 07/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.