نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 20 شهریور 1396
ساعت 18:45

اخبار جدید در مورد بازی Red Dead Redemption 2

5 از 5

اطلاعات جدید در مورد فعالیت سازندگان بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2 در 3 ماهه دوم سال 2018 عرضه خواهد شد. این عنوان در ژانر اکشن ماجراجوئی وسترن و در مد تک نفره و چند نفره طراحی شده که استودیوی Rockstar Games مسئولیت ساخت و توسعه آن را بر عهده دارد. این بازی برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One در دسترس قرار خواهد گرفت. Red Dead Redemption 2 سومین بخش از سری Red Dead می‌‌باشد.

آخرین گزارشات در مورد این بازی نشان می‌دهند که سازندگان آن در استودیوی Rockstar Games در حال جمع آوری اطلاعات جدید قبل از ارائه فعالیت های بازاریابی برای عنوان RDR2 هستند.

طرفداران اظهار دارند که آنها یک روش ارزیابی آنلاین برای پرسیدن سؤالاتی پیرامون عرضه Red Dead Redemption 2 پیدا کرده اند.

هیچ کدام از این گزارشات اطلاعاتی درمورد محتویات موجود در این بازی پرطرفدار ارائه نمی‌دهند اما بر اساس آنها می‌توان نتیجه گرفت که استودیوی Rockstar در حال آماده شدن برای بازاریابی با پتانسیل بیشتر است.

حال آنکه به نظر نمی‌رسد بازی RDR2 نیاز به بازاریابی چندان زیادی داشته باشد، این موضوع بدین معناست که استودیوی Rockstar هم اکنون در حال ارزیابی و تخمین میزان استقبال از این عنوان است.

برخی از سؤالات ارزیابی از این قبیل هستند: «تاکنون چقدر در مورد Red Dead Redemption 2 شنیده یا دیده اید؟» و «چقدر احتمال دارد که Red Dead Redemption 2 را خریداری کنید؟»

استودیوی Rockstar Games از این لحاظ بسیار معروف است که نیاز زیادی به بازاریابی برای بازیهایش ندارد زیرا بازیهای آنها معمولاً معروف و پرطرفدار هستند.

1

2

3

4

5

6

7

8

8

9

10

11

12

13

14

16

م.حافظ | اخبار | 11/09/2017
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.