نویسنده: فرشاد جمعه، 17 اسفند 1397
ساعت 09:00

جزئیات جدیدی در مورد بازی Control به اشتراک گذاشته شد

بازی Control فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ «میکائیل کاسورینن» ( Mikael Kasurinen) کارگردان بازی Control اخیراً در مصاحبه‌ی خود با Game Informer، اطلاعات جدیدی را پیرامون پروژه‌ی در دست ساخت استودیوی «رمدی» (Remedy) به اشتراک گذاشت. به گفته‌ی کاسورینن، تیم سازنده‌ی بازی Control، در نظر دارد تا بسته‌(های) الحاقی را برای این عنوان منتشر کند اما اینکه این بسته‌ها منجر به چه تغییراتی در بازی خواهند شد و یا نحوه‌ی انتشار آن‌ها چگونه خواهد بود (در زمان عرضه‌ی بازی یا زمانی پس از آن)، همچنان نامعلوم است؛ گرچه براساس سابقه‌ی استودیوی رمدی، می‌توان انتظار داشت که بسته(های) الحاقی مد نظر کاسورینن، در زمانی پس از عرضه‌ی بازی در اختیار بازیکنان قرار گیرد.

بلافاصله پس از تایید وجود بسته الحاقی برای این عنوان مورد انتظار، کاسورینن اعلام کرد که بازی Control فاقد هرگونه پرداخت درون برنامه‌ای خواهد بود؛ او همچنین تایید کرد که این بازی فاقد المان‌های چند نفره است، این موضوع بدین معنی است که در Control تنها شاهد بخش تک نفره خواهیم بود. کاسورینن در بخش دیگری از صحبت‌های خود اعلام کرد که در زمان عرضه‌ی عنوان Control، قابلیت New Game Plus و حالت Photo در اختیار بازیکنان قرار نخواهند داشت.

Control یک عنوان در سبک سوم شخص شوتر و اکشن ماجراجویانه است که توسط استودیوی رمدی برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC در دست ساخت قرار دارد و توسط «505 گیمز» (505 Games) در سال 2019 به بازار عرضه خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 08/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.