نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 20 آذر 1399
ساعت 15:00

فروش بازی Control از مرز 2 میلیون نسخه عبور کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت Remedy در گزارش مالی جدید خود از آمار فروش بیش از دو میلیون نسخه برای بازی Control خبر داده است.

آخرین محصول کمپانی فنلاندی و خوشنام Remedy Entertainment بازی Control بود که در سال گذشته میلادی وارد بازار شد. این شرکت تا قبل از عرضه این بازی، سال‌ها به عنوان یک شرکت Second Party فعال بود و با توجه به اینکه عناوین خود را معمولا فقط برای یک پلتفرم عرضه می‌کرد، ساخت و عرضه بازی Control به عنوان یک محصول چند پلتفرمی اتفاق مهمی در تاریخ استودیو محسوب می‌شود. پس از عرضه نیز این بازی از نظر منتقدین و طرفداران با استقبال گسترده مواجه بود، که این موضوع نیز به گزارش‌ها از فروش بسیار خوب بازی منتهی شد.

رمدی اخیرا در جریان یک رویداد گزارش مالی و سرمایه‌گذاری، رسما اعلام کرده که مجموع فروش بازی Control حالا از مرز دو میلیون نسخه عبور کرده است. به گفته این شرکت، این بازی حالا در مسیر تبدیل شدن به بهترین IP آن‌ها از نظر سریع‌ترین آمار فروش قرار دارد و در راه شکستن رکورد Max Payne است. در دیگر آمارها، اعلام شده که 60 درصد فروش این بازی در سال 2019 به صورت دیجیتال بوده که این آمار در سال 2020 حالا به 90 درصد رسیده است. نکته جالب دیگر، این است که این بازی بهترین آمار فروش خود را در ماه اخیر میلادی یعنی نوامبر 2020 تجربه کرد، که این هم به معنای آن است که دوره فروش فعال این بازی همچنان ادامه دارد.

بازی Control درحال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. بازی همچنین از طریق backward compatibility در کنسول‌های نسل نهمی نیز قابل اجرا است، با این حال نسخه مخصوص PS5 و Xbox Series X|S یعنی Control: Ultimate Edition قرار است به صورت جداگانه و مستقل در اوایل سال 2021 منتشر شود. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از این بازی با امتیاز 9٫5 از 10 را نیز مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.